Tieto silikón-hydrogélové
šošovky boli zhotovené pre nositeľov, ktorí trpia nedostatkom
kontrastnej citlivosti a rozmazaným videním za zhoršených
svetelných podmienok. Preto PureVision 2 ocenia predovšetkým vodiči,
študenti alebo športovci.
PureVision 2 sú jedny z najtenších
kontaktných šošoviek dostupných na trhu. Vďaka technológii
ComfortMoist, ktorá bohato zvlhčuje povrch šošovky,
poskytujú tieto PureVision 2 vysoký komfort po celý deň nosenia. Cez
výnimočnú tenkosť si zachovali veľmi príjemné vlastnosti pri
manipulácii.
Denné aj kontinuálne užívanie
PureVision 2 sú
určené k bežnému (dennému) aj kontinuálnemu noseniu. V prvom prípade je
šošovka každú noc vyberaná. V prípade kontinuálneho nosenia je možné
šošovku nechať v oku bez vyňatia po dobu 30 dní a 29 nocí. Tento spôsob
nosenia je však potrebné prekonzultovať s očným špecialistom.
Dobrý deň , prosím chcem sa spýtať , objednala som si toto balenie šošoviek , a do diaľky vidím super , všetko v poriadku ale do blízka mám rozmazane videnie ( nenosím na čítanie okuliare ani mi ich neni treba kým si nedám kš všetko je v poriadku . Čím to môže byt prosím ? Ďakujem
Zákaznícky servis
Dobrý deň, Viera, ďakujeme Vám za otázku. Takto na diaľku je ťažké
určiť presný dôvod, prečo Vám šošovky nekorigujú zrak správne.
Zhoršené videnie na blízku vzdialenosť môže byť spôsobené niekoľkými
dôvodmi, napr. nevhodne zvolenými parametrami šošoviek alebo nesediacimi
veľkostnými parametrami šošoviek. Preto je pred nákupom kontaktných
šošoviek na internete vhodné navštíviť očného špecialistu, ktorý s
Vami šošovky vyberie a odborne ich aplikuje. Služba je väčšinou
spoplatnená, ale táto investícia sa do budúcnosti určite oplatí. Pokiaľ
ste šošovky mali odborne aplikované, je možné kontaktné šošovky
reklamovať. Ako správne postupovať v prípade reklamácie Vám poradia na
našom zákazníckom servise v pracovný deň od 8:00 do 16:00 na telefónnom
čísle + 421 220 570 792 alebo cez e-mail info@sosovky-kontaktne.sk.
Ak budete mať ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať. Prajeme Vám
krásny deň.
Vezmite si kreditnú kartu a postavte sa pred zrkadlo
Zarovnajte kartu podľa stredu svojho nosa
Pozícia karty určí vašu veľkosť
Karta presahuje cez kútik vášho oka
S
Karta je na rovnakej úrovni ako kútik vášho oka
M
Karta nedosahuje ku kútiku vášho oka
L
1170749095
Tento web používa súbory cookies, aby bol pre Vás nákup kontaktných šošoviek a roztokov jednoduchší a prehľadnejší. Používaním našich stránok súhlasíte s používaním cookies. Viac informácií tu!OK
Komentáre (1)
Dobrý deň , prosím chcem sa spýtať , objednala som si toto balenie šošoviek , a do diaľky vidím super , všetko v poriadku ale do blízka mám rozmazane videnie ( nenosím na čítanie okuliare ani mi ich neni treba kým si nedám kš všetko je v poriadku . Čím to môže byt prosím ? Ďakujem
Dobrý deň, Viera, ďakujeme Vám za otázku. Takto na diaľku je ťažké určiť presný dôvod, prečo Vám šošovky nekorigujú zrak správne. Zhoršené videnie na blízku vzdialenosť môže byť spôsobené niekoľkými dôvodmi, napr. nevhodne zvolenými parametrami šošoviek alebo nesediacimi veľkostnými parametrami šošoviek. Preto je pred nákupom kontaktných šošoviek na internete vhodné navštíviť očného špecialistu, ktorý s Vami šošovky vyberie a odborne ich aplikuje. Služba je väčšinou spoplatnená, ale táto investícia sa do budúcnosti určite oplatí. Pokiaľ ste šošovky mali odborne aplikované, je možné kontaktné šošovky reklamovať. Ako správne postupovať v prípade reklamácie Vám poradia na našom zákazníckom servise v pracovný deň od 8:00 do 16:00 na telefónnom čísle + 421 220 570 792 alebo cez e-mail info@sosovky-kontaktne.sk. Ak budete mať ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať. Prajeme Vám krásny deň.