Reklamácia a vrátenie tovaru
Založte nový požiadavok
Ak máte nejaký problém so zakúpeným tovarom, prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu a v záložke “Reklamácia a vrátenie tovaru” založte nový požiadavok kliknutím na tlačidlo Reklamovať / Vrátiť pri preferovanom tovare.
Zabaľte tovar
Uistite sa, že je tovar kompletný najmä v prípade okuliarov (puzdro, handrička, okuliare, visačky, samolepky atď.). Tovar dôkladne zabaľte do pevnej krabičky, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu. Kontaktné šošovky vložte do malej fľaštičky alebo puzdra a zalejte ich čerstvým roztokom tak, aby nevyschli a veľmi starostlivo a pevne ich uzavrite. K reklamovanému tovaru priložte originálnu krabičku a v prípade kontaktných šošoviek aj všetky ďalšie nepoužité blistre so šošovkami z daného balenia.
Priložte kópiu faktúry
K tovaru priložte kópiu faktúry. Sme tak schopní lepšie
identifikovať Vašu objednávku a celý proces tak výrazne urýchliť.
Pokiaľ nevyužijete náš
on-line formulár, je nutné k tovaru priložiť aj sprievodný list, kde
uvediete číslo objednávky, Vaše kontaktné údaje a popis vzniknutej
situácie.
Preprava balíčka
a) Packetou
ZDARMA
Zásielku prineste na podacie miesto Packety a pri
podaní zásielky nahláste podací kód, ktorý od nás obdržíte e-mailom
po založení reklamácie vo Vašom užívateľskom účte. Do balíčka
ešte priložte meno odosielateľa alebo číslo objednávky. V tomto prípade
nie je nutné na balíček písať adresu odosielateľa, všetko je obsiahnuté
v kóde.
b) Iným dopravcom
Balíček
zašlite na adresu:
Packeta.sk - Šošovky-kontaktné.sk
ID 9392237
VGP Park Bratislava Hala D,
Ampérova,
851 01
900 27 Bernolákovo
Nezabudnite si podací lístok
uschovať. V prípade uznanej reklamácie vám budeme môcť dopravné náklady
následne preplatiť. Pokiaľ je tovar vrátený v rámci odstúpenia od kúpnej
zmluvy, potom nárok na preplatenie dopravy nevzniká.
Počkajte na ukončenie reklamácie
Dajte reklamačnému oddeleniu čas na
spracovanie Vášho požiadavku. Priebeh Vašej reklamácie môžete sledovať
tu.
Informácia o ukončení reklamácie
O vyhodnotení Vášho požiadavku Vás bude kontaktovať náš zákaznický servis. V prípade vrátenia peňazí na bankový účet alebo formou kreditu obdržíte informačný e-mail.
Informácia k reklamáciám
Pri reklamácii okuliarov (slnečných, športových či dioptrických)
zašlite, prosím, späť všetko dodané príslušenstvo (puzdro, handrička,
slnečný klip, atď.).
Ak potrebujete reklamovať dioptrické okuliare
zhotovené na mieru, podľa Vášho očného predpisu, kontaktujte, prosím,
najprv náš zákaznícký servis.
Pri kontaktných šošovkách
TopVue a Gelone môžete využiť službu Garancie vrátenia peňazí.
Informácia k vrátenému tovaru
Pri vrátení okuliarov (slnečných, športových
či dioptrických) zašlite, prosím, späť všetko príslušenstvo (napr.
puzdro, handričku, slnečný klip atď.).
Pokiaľ sa rozhodnete vrátiť
dioptrické okuliare zhotovené na základe Vášho očného predpisu, do 30
dní od obdržania Vašej objednávky, vrátíme Vám len sumu cene
okuliarového rámu - na sklá zhotovené podľa individuálnych požiadavok
zákazníka, nie je možné uplatniť odstúpenie od zmluvy.
Pre
odstúpenie od kúpnej zmluvy týkajúcej sa dioptrických okuliarov, prosím,
kontaktujte náš zákaznícky servis na tel. čísle +421 220 570 792.
Kompletné informácie nájdete v obchodných podmienkach v
sekcii:
-
Odstúpenie od zmluvy
-
Reklamácie a záručné podmienky