Reklamácia a vrátenie tovaru

Založte nový požiadavok

Ak máte nejaký problém so zakúpeným tovarom, prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu a v záložke “Reklamácia a vrátenie tovaru” založte nový požiadavok kliknutím na tlačidlo Reklamovať / Vrátiť pri preferovanom tovare.


Založte nový požiadavok

Zabaľte tovar

Uistite sa, že je tovar kompletný najmä v prípade okuliarov (puzdro, handrička, okuliare, visačky, samolepky atď.). Tovar dôkladne zabaľte do pevnej krabičky, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu. Kontaktné šošovky vložte do malej fľaštičky alebo puzdra a zalejte ich čerstvým roztokom tak, aby nevyschli a veľmi starostlivo a pevne ich uzavrite. K reklamovanému tovaru priložte originálnu krabičku a v prípade kontaktných šošoviek aj všetky ďalšie nepoužité blistre so šošovkami z daného balenia.

Priložte kópiu faktúry

K tovaru priložte kópiu faktúry. Sme tak schopní lepšie identifikovať Vašu objednávku a celý proces tak výrazne urýchliť.
Pokiaľ nevyužijete náš on-line formulár, je nutné k tovaru priložiť aj sprievodný list, kde uvediete číslo objednávky, Vaše kontaktné údaje a popis vzniknutej situácie.

Preprava balíčka

a) Packetou ZDARMA
Zásielku prineste na podacie miesto Packety a pri podaní zásielky nahláste podací kód, ktorý od nás obdržíte e-mailom po založení reklamácie vo Vašom užívateľskom účte. Do balíčka ešte priložte meno odosielateľa alebo číslo objednávky. V tomto prípade nie je nutné na balíček písať adresu odosielateľa, všetko je obsiahnuté v kóde.

b) Iným dopravcom
Balíček zašlite na adresu:

Packeta.sk - Šošovky-kontaktné.sk
ID 9269368
Kopčianska 3338/82A
Bratislava
851 01

Nezabudnite si podací lístok uschovať. V prípade uznanej reklamácie vám budeme môcť dopravné náklady následne preplatiť. Pokiaľ je tovar vrátený v rámci odstúpenia od kúpnej zmluvy, potom nárok na preplatenie dopravy nevzniká.

Počkajte na ukončenie reklamácie

Dajte reklamačnému oddeleniu čas na spracovanie Vášho požiadavku. Priebeh Vašej reklamácie môžete sledovať tu.


Sledovať stav požiadavku

Informácia o ukončení reklamácie

O vyhodnotení Vášho požiadavku Vás bude kontaktovať náš zákaznický servis. V prípade vrátenia peňazí na bankový účet alebo formou kreditu obdržíte informačný e-mail.

Informácia k reklamáciám

Pri reklamácii okuliarov (slnečných, športových či dioptrických) zašlite, prosím, späť všetko dodané príslušenstvo (puzdro, handrička, slnečný klip, atď.).
Ak potrebujete reklamovať dioptrické okuliare zhotovené na mieru, podľa Vášho očného predpisu, kontaktujte, prosím, najprv náš zákaznícký servis.

Pri kontaktných šošovkách TopVue a Gelone môžete využiť službu Garancie vrátenia peňazí.


Informácia k vrátenému tovaru

Pri vrátení okuliarov (slnečných, športových či dioptrických) zašlite, prosím, späť všetko príslušenstvo (napr. puzdro, handričku, slnečný klip atď.).
Pokiaľ sa rozhodnete vrátiť dioptrické okuliare zhotovené na základe Vášho očného predpisu, do 30 dní od obdržania Vašej objednávky, vrátíme Vám len sumu cene okuliarového rámu - na sklá zhotovené podľa individuálnych požiadavok zákazníka, nie je možné uplatniť odstúpenie od zmluvy.
Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy týkajúcej sa dioptrických okuliarov, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis na tel. čísle +421 220 570 792.


Kompletné informácie nájdete v obchodných podmienkach v sekcii:
- Odstúpenie od zmluvy
- Reklamácie a záručné podmienky