Obchodné podmienky
Prevádzkovateľ obchodu
Internetový obchod www.sosovky-kontaktne.sk je prevádzkovaný spoločnosťou:Alensa s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9 – Libeň
IČ: 27179681
DIČ: CZ27179681
Sídlo prevádzky:
Šošovky-kontaktné.sk
Jarošovská 1278/II
377 01 Jindřichův Hradec
Kontaktné údaje:
Adresa pre doručenie:
Šošovky-kontaktné, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec
Adresa elektronickej pošty: info@sosovky-kontaktne.sk
Telefon: +421 220 570
792
Obsah
- I. Základné ustanovenia
- II. Oznámenie pred uzavretím zmluvy
- III. Zmluva
- IV. Spôsob doručenia a postup pri neprevzatí tovaru
- V. Údaje o cenách tovaru
- VI. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
- VII. Reklamácia - práva a povinnosti
- VIII. Informácie o používaní a funkčnosti webovej stránky
- IX. Vlastnosti ponúkaného tovaru / výrobkov
- X. Záverečné ustanovenia
I. Základné ustanovenia
Tieto všeobecné
obchodné podmienky (ďalej iba „VOP“) upravujú vzťahy medzi zmluvnými
stranami kúpnej zmluvy, kedy na jednej strane je obchodná spoločnosť ALENSA,
s.r.o., so sídlom Českomoravská 2408/1a, Libeň, 190 00 Praha 9,
identifikačné číslo: 27179681, zapísané v obchodnom registri vedenom
Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 102349, prevádzkovateľ
internetovej stránky www.sosovky-kontaktne.sk , ako
predávajúci (ďalej iba „Predávajúci“) a na strane druhej je iná
fyzická osoba – kupujúci (ďalej iba „Kupujúci“). Kúpna zmluva a
všeobecné obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku.
Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade so zákonmi Českej
republiky. Zmluva sa riadi zákonom č. 89/2012 Sb., občianskym zákonníkom, v
platnom znení (ďalej iba „OZ“), a to najmä ustanovením o kúpnej zmluve
§ 2079 a následne OZ. Touto právnou úpravou sa zmluva riadi bez ohľadu na
to, či na strane Kupujúceho vystupuje podnikateľ alebo spotrebiteľ. V
prípade, že je Kupujúci spotrebiteľom, platí navyše aj ustanovenie o
ochrane spotrebiteľa v zmysle § 1810 – § 1840 OZ a zákon č. 634/1992 Sb.,
o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení (ďalej iba „ZOS“). V takom
prípade ide o tzv. spotrebiteľskú zmluvu.
Kupujúci odoslaním
objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP, ktorých
neoddeliteľnú súčasť tvorí oznámenie pred uzatvorením zmluvy a
reklamačný poriadok a že s nimi vyslovene súhlasí, a to v znení platnom a
účinnom v momente odoslania objednávky.
Všetky ustanovenia
obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy v súbore
PDF.
Súbor PDF s aktuálnymi VOP vrátane reklamačného poriadku
obdrží Kupujúci v prílohe potvrdenia o prijatí objednávky na uvedenú
e-mailovú adresu, pričom daňový doklad obsahujúci základné údaje zmluvy
obdrží Kupujúci pri odoslaní tovaru Predávajúcim. Balíček s tovarom,
ktoré si Kupujúci objednal, obsahuje vytlačený daňový doklad.
VOP sa
nevzťahujú na prípady, kedy je Kupujúcí právnickou osobou alebo osobou,
ktorá pri objednávaní tovaru koná v rámci svojho podnikania alebo vlastnej
profesie. Tovar zakúpený na Sosovky-kontaktne.sk nie je určený k ďalšiemu
predaju. Predávajúci nevystavuje faktúry bez DPH. Kupujúcí môže zakúpiť
len také množstvo tovaru, ktoré odpovedá bežnej spotrebe.
Pokiaľ si
Kupujúci objedná či zakúpi také množstvo tovaru, ktoré Predávajúci na
základe dostupných informácií vyhodnotí, ako tovar určený k ďalšiemu
predaju, Predajca si vyhradzuje právo zrušiť objednávku. V prípade, že už
bola kúpna zmluva uzatvorená, má Predávajúcí právo od kúpnej zmluvy
odstúpiť. V takom prípade si Kupujúci a Predávajúci vzájomne vrátia
všetky prevedené plnenia.
Ustanovenia odlišné od VOP je
možné dohodnúť v Kúpnej zmluve. Odlišné ustanovenia v kúpnej zmluve
majú prednosť pred ustanoveniami VOP.
Predávajúci si
vyhradzuje právo zrušiť objednávky, v ktorých bolo objednaných viac ako 10
kusov produktu. Pokiaľ zákazník zaplatil vopred, bude mu zaplatená čiastka
vrátená späť na účet.
II. Oznámenie pred uzatvorením zmluvy
Predávajúci oznamuje, že:
a) náklady na
prostriedky pre komunikáciu na diaľku sa odlišujú od základnej sadzby (v
príp. internetového a telefonického pripojenia podľa podmienok operátora
Kupujúceho, Predávajúci si neúčtuje žiadne ďalšie poplatky, to sa však
netýka príp. zmluvnej prepravy).
b) požaduje úhradu kúpnej
ceny pred prevzatím plnenia Kupujúcim od Predávajúceho.
c)
predávajúci neuzatvorí zmluvy, ktorých predmetom je opakované plnenie.
d) ceny tovaru a služieb sú na webe prevádzkovateľom
Predávajúceho uvedené vrátane DPH, vrátane všetkých poplatkov
stanovených zákonom, avšak náklady na dodanie tovaru alebo služby sa
odlišujú v závislosti od zvolenej metódy a poskytovateľa dopravy a spôsobu
úhrady.
e) Kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť (pokiaľ sa
nižšie neuvádza inak), a to v lehote štrnástich dní, ktorá plynie odo
dňa prevzatia tovaru, pričom toto odstúpenie môže Kupujúci zaslať na
vyššie uvedenú adresu sídla Predávajúceho, e-mailom, alebo využiť
štandardné odstúpenie od
zmluvy v zákazníckom účte. Kupujúci môže taktiež kontaktovať
zákaznícke oddelenie na telefónnom čísle +421 220 570 792 .
f) v prípade
odstúpenia od zmluvy ponesie Kupujúci náklady spojené s vrátením tovaru
g) Uzatvorená zmluva je Predávajúcim archivovaná po dobu
najmenej piatich rokov od jej uzatvorenia, najdlhšie ale po dobu ohraničenú
príslušnými právnymi predpismi, za účelom jej úspešného plnenia a nie
je prístupná tretím (nezúčastneným) stranám. Informácie o jednotlivých
technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú zreteľné z týchto
obchodných podmienok, kde je tento proces zrozumiteľne vysvetlený. Kupující
má vo svojom Zákazníckom účte náhľad do svojich objednávok.
h) Kúpnou zmluvou sa Predávajúci zaväzuje, že Kupujúcemu odovzdá
tovar, který je predmetom kúpy a umožní mu k nemu nadobudnúť vlastnícke
právo, a Kupujúci sa zaväzuje, že tovar prevezme a zaplatí Kupujúcemu
kúpnu cenu.
i) Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k
tovaru, a preto sa Kupujúci stane vlastníkom až úplným zaplatením kúpnej
ceny.
j) Predávajúci Kupujúcemu odovzdá tovar a doklady,
ktoré sa k tovaru vzťahujú, a umožní Kupujúcemu nadobudnúť vlastnícke
právo k tovaru v súlade so zmluvou.
k) Ak má Predávajúci
tovar odoslať, odovzdá tovar Kupujúcemu v momente, kedy Kupujúcemu odovzdá
tovar prepravca.
l) Predávajúci odovzdá Kupujúcemu tovar v
dohodnutom množstve, kvalite a prevedení. Tovar bude pri odovzdaní zabalený.
m) Kupujúci môže sťažnosti uplatniť u Predávajúceho na
uvedených kontaktoch, prípadne sa Kupujúci môže so sťažnosťami obrátiť
na orgán dohľadu či štátneho dozoru.
n) Zmluva je uzatvorená
v slovenskom jazyku. Pokiaľ vznikne pre potrebu Kupujúceho preklad textu
zmluvy, platí, že v prípade sporu o výklad pojmov platí výklad zmluvy v
slovenskom jazyku.
o) Predávajúci je platcom dane z pridanej
hodnoty.
p) vo veci ochrany a spracovania osobných údajov sa
riadime nasledujúcimi
podmienkami ochrany osobných údajov .
III. Zmluva
Postup pre vytvorenie záväznej on-line objednávky
1. Registrácia zákazníka
Na základe registrácie Kupujúceho
uskutočnenej na webovej stránke môže Kupujúci pristupovať do svojho
užívateľského rozhrania (ďalej len „Užívateľský účet“). Zo svojho
užívateľského účtu môže Kupujúci uskutočniť objednanie tovaru. Bez
vytvorenia Užívateľského účtu (registrácie) nie je možné uskutočniť
nákup.
Pri registrácii na webovej stránke a pri objednaní
tovaru je Kupujúci povinný uviesť správne a pravdivo všechny údaje. Údaje
uvedené v Užívateľskom účte je Kupujúci pri akejkoľvek ich zmene
povinný aktualizovať. Údaje uvedené Kupujúcim v užívateľskom účte a
pri objednaní tovaru sú Predávajúcim považované za správne.
Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a
heslem, které slouží k opětovnému přihlášení k Uživatelskému účtu.
Všechny uložené údaje v profilu je možné kdykoliv upravit. Kupující je
povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do
jeho Uživatelského účtu. Prístup k Užívateľskému účtu je
zabezpečený užívateľským menom a heslom, ktoré slúži k opätovnému
prihláseniu do Užívateľského účtu. Všetky uložené údaje v profile je
možné kedykoľvek upraviť. Kupujúci je povinný zachovať mlčanlivosť
ohľadom informácií potrebných k prístupu do svojho Užívateľského
účtu.
Kupujúci bude mať v Užívateľskom účte prehľad o
uskutočnených nákupoch, ich stave a prípadne výške zákazníckeho kreditu:
- sledovanie priebehu vybavenia objednávky
- náhľad do zoznamu všetkých vytvorených objednávok
- ľahšie a rýchlejšie vytvorenie online objednávky pri ďalšom nákupe (nie je potrebné vyplniť všetky kontaktné údaje)
- možnosť zopakovania objednávky (nie je nutné znova vyplniť parametre)
- možnosť vyjadrenia súhlasu so zasielaním zliav, výhodných ponúk a obchodných oznámení
- stav zákazníckeho kreditu - pozn.: našetrený zákaznícky kredit bude automaticky uplatnený pri objednávkach nad 15 €.
Kupujúci berie na vedomie, že Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na potrebnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, príp. potrebnú údržbou hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.
2. Nákupný košík
V detailnom náhľade vybraného produktu je možné vybrať parametre, farebnú variantu, veľkosť, počet kusov atď. Kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka“ sa produkt automaticky vloží do Nákupného košíku. V Nákupnom košíku je náhľad na všetky vybrané produkty, vrátane ceny za položku a „Medzisúčet“ ceny za nákup. Nákupný košík ďalej slúži k úprave množstva či úprave parametrov vybraného tovaru. Jednotlivé položky je možné zo zoznamu odstrániť kliknutím na tlačidlo „X“. V tejto fáze je možné uplatniť aj rôzne zľavy pre nákup.
Z košíku je možné prejsť k ďalšiemu nákupu kliknutím na tlačidlo „Pokračovať v nákupe“ alebo je možné prejsť na ďalší krok, k vytvoreniu objednávky, kliknutím na tlačidlo „Pokračovať v objednávke“.
Objednávka služby "Výmena okuliarových skiel"
Pri objednávke
na výmenu okuliarových skiel do vlastných, v prípade starších
okuliarových rámov Predávajúci neručí za nezávadnosť okuliarového rámu
Kupujúceho a teda nepreberá zodpovednosť za prípadné poškodenie
okuliarového rámu, ktoré nastať pri výmene skiel. Kupujúci si je vedomý
toho, že okuliarový rám má určitú životnosť, ktorá závisí od kvality
použitého materiálu, dĺžky používania a zaobchádzania s rámom.
Prípadné poškodenie okuliarového rámu Kupujúceho, e-shop kompenzuje
výberom rámu na Šošovky-kontaktné.sk až do výšky 100€.
Kupujúci berie na vedomie, že v prípade využitia kódu na zaslanie okuliarov
zdarma prostredníctvom Packety sú okuliare poistené na čiastku 30€.
Kupujúci musí poslať vlastný okuliarový rám v pevnom puzdre na okuliare, aby bol rám počas prepravy dostatočne chránený. Kupujúci ďalej berie na vedomie, že okrem zábrusu nových okuliarových skiel neponúkame žiadne ďalšie úpravy či opravy vlastného okuliarového rámu Kupujúceho.
3. Doprava / Platba
Pre úspešné dokončenie
objednávky je potrebné vybrať si preferovaný spôsob doručenia zásielky a
spôsob platby. Po výbere preferovanej Dopravy a Platby sa zobrazí „Celková
cena“, ktorá zahŕňa všetky voľby Kupujúceho.
Spôsob
úhrady a možnosti doručenia sú podrobnejšie opísané nižšie, v sekcii
Možnosti úhrady a Doprava.
Na ďalší krok objednávky sa
prejde kliknutím na tlačidlo „Pokračovať v objednávke“.
4. Adresa
Pokiaľ sa Kupujúci ešte neregistroval, je vyzvaný k
Registrácii či Prihláseniu (už existujúceho zákazníka).
Systém potom z Užívateľského účtu vygeneruje všetky potrebné údaje. V
tomto kroku si môže Kupujúci nastaviť Adresu doručenia, nastaviť
Fakturačnú adresu, zadať poznámku do sekcie Ostatné informácie, So
zasielaním zliav, výhodných ponúk a obchodných oznámení a ako posledné
potvrdenie, že si Prečítal obchodné podmienky a súhlasil s nimi.
Posledným krokom je záväzné odoslanie objednávky kliknutím na tlačidlo
„Potvrdiť nákup“.
V tomto momente je medzi Kupujúcim a
Predávajúcim uzatvorená kúpna zmluva. Za prípadné chyby pri prenose dát
Predávajúci nenesie zodpovednosť. Ďalej nasleduje stránka "Potvrdenie
objednávky" s údajmi pre zaplatenie objednávky - podľa preferovanej platby.
V prípade platby cez internet sa zobrazia pokyny k úhrade.
5. Potvrdenie objednávky
Uzatvorením kúpnej zmluvy Predávajúci
bezprostredne potvrdí Kupujúcemu informatívnym e-mailom. Prílohou tohto
potvrdenia je PDF súbor s aktuálnym znením VOP vrátane Reklamačného
poriadku Predávajúceho. Uzavretú zmluvou (vrátane dohodnutej ceny) je
možné meniť alebo zrušiť iba na základe dohody strán alebo na základe
zákonných dôvodov.
Predávajúci je vždy oprávnený, v
závislosti od povahy objednávky (množstvo produktov, vyššie kúpne ceny,
predpokladané náklady na dopravu), požiadať Kupujúceho o dodatočné
potvrdenie objednávky (napríklad písomne či telefonicky).
Daňový doklad (faktúra) je vystavená bezprostredne pred odoslaním tovaru.
Pred odoslaním objednávky faktúru Predávajúci nevystavuje. Kupujúci si
môže faktúru 1 deň po nákupe kedykoľvek stiahnuť zo svojho
Užívateľského účtu. Elektronický doklad je v súlade so zákonmi SR a je
plnohodnotne dostačujúci pre daňovú evidenciu a účtovníctvo.
Upozornenie: V prípade objednávky dioptrických okuliarov,
je potrebné uhradiť plnú cenu objednávky vopred.
6. Stornovanie objednávky
Kupujúci môže bezplatne zrušiť alebo zmeniť
objednávku až do okamžiku jej expedície. Výnimku tvoria len okuliare so
zábrusom okuliarových skiel na prianie Kupujúceho - v tomto prípade je
storno objednávky možné len do chvíle, kým Kupujúci odošle úhradu za
objednávku okuliarov. Požiadavka na zmenu alebo zrušenie objednávky zo
strany Kupujúceho musí byť vyjadrená Predávajúcemu telefonicky alebo
e-mailom. Požiadavka na zmenu objednávky bude akceptovaná a vybavená podľa
možností a aktuálneho stavu objednávky. Kupujúci berie na vedomie, že
expedícia objednávky prebieha spravidla v rovnaký deň alebo nasledujúci
deň po vytvorení objednávky Kupujúcim, výnimku tvoria len okuliare so
zábrusom tovar na objednávku. Zmeny v objednávkách preto nie je možné
garantovať.
Vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na
základe zmluvy, budú vyriešené výhradne podľa práva Slovenskej republiky
a budú vyriešené príslušnými súdmi v Slovenskej republike.
Zmluva je uzatvorená v slovenskom jazyku. Pokiaľ vznikne pre potrebu
Kupujícího preklad textu zmluvy, platí, že v prípade sporu o výklad pojmov
platí výklad zmluvy v slovenskom jazyku.
IV. Spôsob doručenia a postup pri neprevzatí tovaru
Tovar dodávame
prostredníctvom dopravných spoločností. Všetky spoločnosti umožňujú platbu v hotovosti pri
prevzatí zásielky, pokiaľ do platnosti nevstúpia mimoriadne opatrenia. V tom
prípade je Kupujúci o zmene informovaný.
V prípade, že
zásielku z nejakého dôvodu nie je možné doručiť na adresu príjemcu,
môže byť uskladnená v miestnom logistickom centre (v budúcnosti sa
uskutoční nový pokus o doručenie / zásielka môže byť priamo tu
vyzdvihnutá príjemcom). Zákazník je zodpovedný za to, že si zásielku
môže prevziať na nimi uvedenej adrese a je povinný komunikovať s dopravnou
spoločnosťou v prípade, že bude kontaktovaný za účelom upresnenia
informácií týkajúcich sa doručenia.
Predávajúci nenesie
zodpovednosť za oneskorenie spôsobené dopravnou spoločnosťou, dopravnou
situáciou, počasím či inými mimoriadnymi situáciami, ktoré Predávajúci
nedokáže ovplyvniť. Akonáhle Kupujúci obdrží informačnú SMS / e-mail od
dopravcu, je zásielka Kupujúceho u inej spoločnosti a v prípade
oneskoreného doručenia musí Kupujúci kontaktovať dopravnú spoločnosť
sám, nakoľko Predávajúci k tomuto úkonu nie je kompetentný. Odhadované
časy doručenia sú určené na základe informácií od našich dopravcov. Vo
výnimočných prípadoch môže byť zásielka doručená mimo predpokladané
časové rozpätie. Pre hladký priebeh doručenia vyplňte celú adresu (názov
ulice, číslo domu, PSČ a obec) a telefónne číslo, aby Vás mohol dopravca
v prípade potreby kontaktovať.
Možný je taktiež aj osobný
odber na výdajných miestach.
Pokiaľ je zásielka poškodená, alebo je porušený obal, ktorý svedčí o
neoprávnenom vniknutí do zásielky, Kupujúci by nemal zásielku od dopravcu
prevziať a situáciu bezprostredne riešiť s kuriérom, a to spísaním
formulára o poškodení zásielky. V takom prípade Kupujúci bezprostredne
informuje zákaznícky servis o vzniknutej situácii. Tovar dopravca automaticky
vráti Predávajúcemu. Pokiaľ Kupujúci tovar aj napriek tomu prevezme a
nespíše s dopravcom formulár o vzniknutej situácii (poškodenie zásielky),
neskoršia reklamácia dopravy nebude zohľadnená. Nárok na reklamáciu tovaru
(z poškodenej zásielky) nezaniká.
Ceny poštovného:
Dopravcovia
DPD – doručenie na adresu
Dodanie
za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní zásielky z nášho skladu.
2.00 €
3.00 €
ZADARMO1
Doručenie na adresu kuriérskou službou
Packeta
Dodanie za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní zásielky z
nášho skladu.
2.50 €
3.50 €
Výdajné miesta
DPD – osobné vyzdvihnutie
Dodanie
za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní zásielky z nášho skladu.
Zobraziť
výdajné miesta
ZADARMO €
ZADARMO €
ZADARMO1
Osobné vyzdvihnutie (Packeta, skôr
Zasielkovna.sk)
Dodanie za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní
zásielky z nášho skladu.
Zobraziť
výdajné miesta
1.50 €
2.50 €
ZADARMO1
1Poštovné zadarmo platí len pre platby vopred.
Pri spôsobe dodania cez Slovenskú poštu a Packetu budú zásielky objednané do 11:30 expedované ešte v ten istý deň.
Spôsoby platby
- čiastku uhradíte doručovateľovi pri prevzatí zásielky
1.00 €
- VISA, VISA Electron, MAESTRO, MASTER CARD
ZADARMO
- platba kartou prihlásenou k vášmu Google účtu
ZADARMO
- posielame až po pripísaní čiastky na náš účet
ZADARMO
- tovar bude odoslaný do 24 hodín po obdržaní platby
ZADARMO
ZADARMO
Možnosti dopravy:
1. Packeta
a) Výdajné miesto - Packeta:Doručenie na Kupujúcim preferované výdajné miesto Packety. Pri výbere tohto spôsobu doručenia Kupujúci vyberie preferované výdajné miesto Packety. Potom sa objaví detail adresy a otváracia doba výdajného miesta. Výdajné miesto Kupujúci potvrdí tlačidlom „vyzdvihnúť tu“.
O doručení zásielky na vybrané výdajné miesto Packety Kupujúceho
informuje SMS, ktorá spolu s číslom zásielky obsahuje overovací kód, na
základe ktorého bude zásielka odovzdaná. Zásielku môže vyzdvihnúť aj
tretia osoba.
Zásielka je na výdajnom mieste uložená po dobu 5
pracovných dní. Packeta umožňuje Kupujúcemu predĺženie lehoty pre
vyzdvihnutie v sekcii sledovanie zásielky na webovej stránke www.packeta.sk alebo v mobilnej aplikácii.
Pokiaľ nastane situácia, kedy Kupujúci zásielku vôbec neprevezme, je
zásielka vrátená Predávajúcemu. Pri nedoručených zásielkach zaplatených
vopred (platba kartou online, bankový prevod…) sú peniaze vrátené späť
Kupujúcemu viď. možnosti úhrady.
Pozn.: V prípade, že je kapacita
zvoleného výdajného miesta naplnená, alebo je zásielka príliš veľká,
presmeruje dopravca zásielku na najbližšie výdajné miesto.
b)
Z-BOX - Packeta:
POZOR - pri tomto spôsobe doručenia nie je
potrebné mať nainštalovanú mobilnú aplikáciu “Packeta” a zapnuté
bluetooth, ktoré sú pre vyzdvihnutie zásielky nevyhnutné. Pri platbe na
dobierku je potrebné ju pred vyzdvihnutím uhradiť v mobilnej aplikácii.
Pri výbere tohto spôsobu doručenia, si Kupujúci vyberie preferované
výdajné miesto Z-BOX - Packeta. Potom sa objaví detail adresy a všetky
potrebné informácie. Výdajné miesto Kupujúci potvrdí tlačidlom
„vyzdvihnúť tu“.
O doručení zásielky na zvolené výdajné
miesto Packety Kupujúceho informuje SMS, ktorá obsahuje číslo zásielky.
Postup pri vyzdvihnutí zásielky v Z-Boxe:
- zapnúť bluetooth a lokalizáciu (poloha GPS)
- otvoriť aplikáciu “Zásilkovna”
- aplikácia sa automaticky spáruje so Z-BOXom
- v detaily zásielky v aplikácii sa zobrazí možnosť “OTVORIŤ”
- po stlačení tlačidla “OTVORIŤ” sa otvoria dvere so zásielkou Kupujúceho
Zásielka je na výdajnom mieste uložená po
dobu 2 dní. Packeta umožňuje Kupujúcemu predĺženie lehoty pre vyzdvihnutie
v sekcii sledovanie zásielky na webovej stránke www.packeta.sk alebo v mobilnej aplikácii
o 1 deň.
Pozn.: V prípade, že je kapacita Z-BOXu naplnená, alebo je
zásielka príliš veľká, presmeruje dopravca zásielku na najbližšie
výdajné miesto.
Pokiaľ nastane situácia, kedy Kupujúci zásielku
vôbec neprevezme, je zásielka vrátená Predávajúcemu. Pri nedoručených
zásielkach zaplatených vopred (platba kartou online, bankový prevod…) sú
peniaze vrátené späť Kupujúcemu viď. možnosti úhrady.
Packeta domov Ide o doručenie zásielky na adresu uvedenú Kupujúcim. V
prípade, že je adresát (Kupujúci) nezastihnutý, je zásielka uložená na
najbližšom výdajnom mieste.
Akonáhle je zásielka pripravená k
vyzdvihnutiu na výdajnom mieste, obdrží Kupujúci SMS alebo e-mail s kódom
pre vyzdvihnutie. Pri vyzdvihnutí zásielky nie je potrebné preukázať svoju
totožnosť. Stačí predložiť kód pre vyzdvihnutie, ktorý adresát
(Kupujúci) nájde v SMS alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie. Zásielku
tak môže vyzdvihnúť aj tretia osoba.
Pokiaľ Kupujúci nie je
zastihnutý doručovateľom Packety, zostane zásielka na výdajnom mieste
uložená po dobu 3 kalendárnych dní.
Pokiaľ nastane situácia, kedy
Kupujúci zásielku vôbec neprevezme, je zásielka vrátená Predávajúcemu.
Pri nedoručených zásielkach zaplatených vopred (platba kartou online,
bankový prevod…) sú peniaze vrátené späť Kupujúcemu viď. možnosti
úhrady.
2. DPD
Po expedícii zásielky je na e-mailovú adresu Kupujúceho zaslané číslo zásielky, pod ktorým môže zásielku dohľadať na stránkach DPD.
a) DPD Kuriér DPD doručuje
zásielku na adresu uvedenú Kupujúcim. V deň doručenia obdrží Kupujúci na
telefónne číslo, uvedené v objednávke, SMS správu s detailami o doručení
zásielky.
V prípade, že je adresát (Kupujúci) nezastihnutý na
uvedenej adrese, dopravca kontaktuje adresáta e-mailom, kde si adresát zvolí,
ako mu bude zásielka doručená (opätovné doručenie na adresu nasledujúci
pracovný deň alebo presmerovanie balíka na výdajné miesto). V prípade, že
adresát na e-mail nereaguje, dopravca sa nasledujúci deň pokúsi automaticky
doručiť zásielku opäť na adresu. Ak je aj druhý pokus o doručenie
neúspešný, dopravca opäť kontaktuje adresáta e-mailom, kde si adresát
zvolí, ako mu bude zásielka doručená (opätovné doručenie na adresu
nasledujúci pracovný deň alebo presmerovanie balíka na výdajné miesto).
Tretí pokus o doručenie na adresu môže uskutočniť len na žiadosť
adresáta (nie je automatická). V prípade, že sa nepodarí zásielku
doručiť, je zásielka vrátená odosielateľovi (Predávajúcemu).
U zásielok platených vopred (platba kartou online, bankový prevod, PayPal…)
sú peniaze vrátené späť Kupujúcemu viď. možnosti úhrady.
DPD Osobný odber
a) Pickup výdajné miesto
Doručenie na
Kupujúcim preferované výdajné Pickup miesto. Počas voľby tohto spôsobu
doručenia Kupujúci zvolí preferované výdajné miesto a potom sa objaví
detail adresy a otváracia doba výdajného miesta. Výdajné miesto Kupujúci
potvrdí tlačidlom „vyzdvihnúť tu“.
O doručenie zásielky na
zvolené výdajné miesto DPD Kupujúceho informuje SMS, ktorá spoločne s
číslom zásielky obsahuje overovací kód, na jeho základe bude zásielka
vydaná. Zásielku môže vyzdvihnúť aj tretia osoba. Zásielka je na
výdajnom mieste uložená po dobu 5 pracovných dní. Pokiaľ nastane
situácia, kedy Kupujúci zásielku vôbec neprevezme, je zásielka vrátená
Predávajúcemu. U nedoručených zásielok platených vopred (platba kartou
online, bankový prevod, PayPal…) sú peniaze vrátené späť Kupujúcemu
viď. možnosti úhrady.
Pozn.: V prípade, že je kapacita
výdajného miesta naplnená, alebo je zásielka príliš veľká, presmeruje
dopravca zásielku na najbližšie výdajné miesto.
b) AlzaBox
Počas voľby tohto spôsobu doručenia Kupujúci zvolí
preferované výdajné miesto AlzaBoxu. Potom sa objaví detail adresy a všetky
potrebné informácie. Výdajné miesto Kupujúci potvrdí tlačidlom
„vyzdvihnúť tu“.
O doručenie zásielky na zvolené výdajné
miesto AlzaBoxu Kupujúceho informuje SMS, ktorá obsahuje číslo zásielky.
Postup vyzdvihnutia zásielky v AlzaBoxe:
Na dotykovej
klávesnici zadáte autorizačný kód z SMS správy alebo e-mailu
Pokiaľ
ste objednávku nezaplatili vopred je nutné tovar uhradiť prevodom na
mieste.
Po zaplatení objednávky sa otvorí schránka, kde je uložená
zásielka.
Vyberte objednávku zo schránky. Uistite sa, na displeji, že
zásielka nie je rozdelená do viacerých schránok.
Po vyňatí zásielky
uzatvorte schránku eventuálne schránky.
Zásielka je v AlzaBoxe
uložená po dobu 3 dní.
Upozornenie.: V prípade, že je kapacita
preferovaného AlzaBoxu naplnená môže dopravca zmeniť výdajné miesto.
Pokiaľ nastane situácia, kedy Kupujúci zásielku vôbec neprevezme,
je zásielka vrátená Predávajúcemu. U nedoručených zásielok platených
vopred (platba kartou online, bankový prevod, PayPal…) sú peniaze vrátené
späť Kupujúcemu viď. možnosti úhrady.
b) Box Slovenskej Pošty
Počas voľby tohto spôsobu doručenia Kupujúci zvolí
preferované výdajné miesto Boxu Slovenskej Pošty. Potom sa objaví detail
adresy a všetky potrebné informácie. Výdajné miesto Kupujúci potvrdí
tlačidlom „vyzdvihnúť tu“.
O doručení zásielky na zvolené
výdajné miesto Boxu Slovenskej Pošty Kupujúceho informuje SMS, ktorá
obsahuje číslo zásielky.
Postup vyzdvihnutia zásielky v Boxe
Slovenskej pošty:
Na dotykovej klávesnici zadáte autorizačný kód z
SMS správy alebo e-mailu
Pokiaľ ste objednávku nezaplatili vopred je
nutné tovar uhradiť prevodom na mieste.
Po zaplatení objednávky
obdržíte PIN, vďaka ktorému sa otvorí schránka so zásielkou.
Vyberte objednávku zo schránky.
Po vyňatí zásielky uzatvorte
schránku.
Zásielka je v Boxe Slovenskej pošty uložená po dobu 3
dní.
Upozornenie.: V prípade, že je kapacita preferovaného Boxu
Slovenskej pošty naplnená môže dopravca zmeniť výdajné miesto.
Pokiaľ nastane situácia, kedy Kupujúci zásielku vôbec neprevezme, je
zásielka vrátená Predávajúcemu. U nedoručených zásielok platených
vopred (platba kartou online, bankový prevod, PayPal…) sú peniaze vrátené
späť Kupujúcemu viď. možnosti úhrady.
Doručenie neskladového tovaru:
Môže nastať situácia, kedy sa výrobca potýka s
prevádzkovými komplikáciami a zásobovanie nášho skladu nie je plne
pokryté. Doba doručenia vždy priamo závisí od podmienok našich
dodávateľov a môže trvať aj niekoľko týždňov. Medzi neskladový tovar
patria aj kontaktné šošovky na objednanie, šošovky s veľmi neobvyklými
dioptrickými parametrami, atď., ktoré nemáme fyzicky skladom. Časový údaj
o odoslaní tovaru je orientačného charakteru a vychádza z dát za posledné
obdobie. Tento údaj uvádza predpokladaný termín expedície tovaru z nášho
skladu a je súčasťou tabuľky, do ktorej Kupujúci zadáva dioptrické
parametre.
Náhľad do údaja o odoslaní tovaru:
Reklamácia doručenia zásielky:
V prípade, ak
je zásielka vyhlásená za stratenú alebo chybne doručenú, Predávajúci
pristúpi k reklamácii doručenia u danej dopravnej spoločnosti. Pre
zahájenie reklamačného konania sú potrebné:
- zákazníkom (Kupujúcim) podpísané čestné vyhlásenie, že zásielku neobdržal, zaslané Predávajúcemu
do 20 dní od údajného doručenia;
- potvrdenie od dopravcu, že pochybenie nastalo na jeho strane.
Akonáhle je
reklamačné konanie zahájené, Predávajúci vyexpeduje novú zásielku, alebo
vráti peniaze za pôvodnú objednávku (podľa preferencie Kupujúceho). Nie je
možné vrátiť peníze alebo odoslať novú zásielku, pokiaľ je pôvodná
zásielka v preprave, alebo pokiaľ nie je dopravcom oficiálne vyhlásená za
stratenú.
Upozorňujeme, že prepravné spoločnosti majú rôzne
pravidlá, ktorými sa vybavujú reklamácie (napr. si môžu nárokovať až 21
dní na prešetrenie a potvrdenie straty).
Možnosti úhrady:
a) Dobierka
Ide o jediný spôsob úhrady, ktorý je spoplatnený.
V prípade platby na dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru.
Kupujúci platbu uhradí pri prevzatí tovaru. Zásielku Kupujúci uhradí
kuriérovi vybranej dorpavnej spoločnosti alebo na pobočke odberného miesta.
Podľa zákona o evidencii tržieb je Predávajúci povinný
vystaviť Kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú
tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr
do 48 hodín. Účtenka je k dispozícii v prehľade objednávok v Zákazníckom
účte.
V prípade neprevzatia zásielky je zásielka vrátená
Predávajúcemu a Kupujúci nič neplatí.
b) Platba vopred – bankový prevod
V prípade platby prevodom je potrebné objednávku
pred expedíciou uhradiť. Platbu Kupujúci odošle na bankový účet
2113740004/8130, vedený spoločnosťou Citibank s variabilným symbolom (VS),
čo je vždy číslo objednávky Kupujúceho. Pred odoslaním by si mal
Kupujúci pozorne skontrolovať vyplnené údaje, Kupujúci tak predíde
komplikáciam pri vybavení objednávky.
Bankové spojenie
:
Číslo nášho účtu: 2113740004/8130
IBAN:
SK7481300000002113740004
SWIFT: CITISKBA
Banka: Citibank Europe
plc, pobočka zahraničnej banky
Objednaný tovar uhradený
prevodom Predávajúci expeduje po pripísaní platby na vyššie uvedený
účet.
V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 6
dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy.
V príade neprevzatia zásielky je
zásielka vrátená Predávajúcemu. Predávajúci objednávku Kupujúceho
stornuje a zadá príkaz k vráteniu peňazí na účet, z ktorého bola
objednávka Kupujúcim uhradená.
c) Platba vopred – kartou online
Najrýchlejší spôsob, akým zaplatiť nákup. Bezprostredne
po potvrdení objednávky tlačidlom „Potvrdiť nákup“, sa otvorí
platobná brána k úhrade kartou štandardu 3D secure VISA/MC, kde je Kupujúci
vyzvaný k úhrade. Platobné údaje Kupujúci vyplní na zabezpečenej stránke
e-shopu. Prenos dát z počítača Kupujúceho je zabezpečený šifrovacím
algoritmom. Systém Kupujúceho požiada o vyplnenie týchto údajov:
-
číslo platobnej karty
- dátum ukončenia platnosti karty
-
CVV2/CVC2 – posledné trojčíslie vytlačené na podpisovom prúžku karty
V platobnej bráne možete zaplatiť prostredníctvom kariet MasterCard,
Maestro, VISA, VISA Electron a karta Kupujúceho musí mať povolené platby na
internete.
Sprostredkovateľ platby (platobná brána) poskytne
informáciu o platbe banke Kupujúceho, ktorá kartu vystavila.
V momente
potvrdenia platby je teda Kupujúci presmerovaný do webového rozhrania banky,
ktorá platobnú kartu vystavila. Na stránke sú údaje o prebiehajúcej
platbe, ktorá čaká na potvrdenie SMS kódom či potvrdenie v mobilnej
aplikácii banky. V oboch prípadoch je potrebné mať pri sebe mobilný
telefón s telefónnym číslom, ktoré má Kupujúci uvedené v banke práve
pre tieto účely.
Banka platbu schváli alebo zamietne. Výsledok banka
oznámi sprostredkovateľovi, ktorý ju oznámi obchodníkovi. Celý proces se
odohrá v priebehu niekoľkých sekund.
V prípade, že bude platba
zamietnutá, musí Kupujúci kontaktovať svoju banku.
V prípade
neprevzatia zásielky uhradenej kartou online je zásielka vrátená Predajcovi.
Predajca objednávku Kupujúceho vystornuje a zadá príkaz k vráteniu peňazí
na účet, z ktorého bola objednávka Kupujúcim uhradená. Pri platbe kartou
online má Kupujúci možnosť uložiť si údaje z platobnej karty pre úhradu
budúcich objednávok. Pri každej ďalšej platbe Kupujúci nebude musieť
vyplniť platobné údaje z karty. Každá platba kartou online je vždy
chránená a sprostredkovaná certifikovanou platobnou bránou. Predávajúci
nikdy nemá k údajom o platobnej karte prístup.
d) Platba vopred - Google Pay
Google Pay je internetový platobný systém prepojený s
Google účtom, ktorý umožňuje zaplatiť pomocou mobilného telefónu. K
úhrade tovaru touto platobnou metódou je potrebné mať Google účet a
nastavenú mobilnú aplikáciu Google Pay. Pri nastavení aplikácie je pre
daný Google účet nastavená karta.
Pokiaľ si Kupujúci vyberie
túto platobnú metódu, svoju platbu za tovar potvrdí v mobilnej aplikácii.
Platením prostredníctvom online brány Google Pay budú peniaze ihneď
pripísané na účet Predávajúceho.
V prípade neprevzatia
zásielky uhradenej prostredníctvom Google Pay je zásielka vrátená
Predávajúcemu. Predávajúci objednávku Kupujúceho vystornuje a kontaktuje
Kupujúceho. Peniaze sú vrátené späť na účet, s ktorým je platobná
karta prepojená.
e) Platba vopred – PayPal
PayPal je
internetový platobný systém, ktorý umožňuje platiť na internete alebo
poslať peniaze medzi užívateľmi tejto služby. K úhrade tovaru touto
platobnou metódou je potrebné mať účet PayPal, do ktorého sa užívateľ
prihlási podobne ako do internetového bankovníctva.
Pokiaľ si
Kupujúci zvolí túto platobnú metódu, svoju platbu za tovar potvrdí
prihlasovacími údajmi do PayPal účtu. Platbou prostredníctvom online brány
PayPal budú peniaze ihneď pripísané na účet Predávajúceho.
f) Flexibilná platba - Klarna
Klarna je platobná služba, ktorá
uľahčuje elektronické platby na internete. Ak chcete zaplatiť za tovar
týmto spôsobom platby, musíte mať nainštalovanú aplikáciu Klarna.
Ak si Kupujúci zvolí tento spôsob platby, spravuje svoju platbu za
tovar v aplikácii Klarna.
g) Darčekovým poukazom
Platba
darčekovým poukazom je možná iba Poukazom zakúpeným v e-shope
Šošovky-kontaktné.sk. Každý Poukaz má unikátny kód a je časovo
obmedzený. Pri výbere platby Poukazom musí Kupujúci pri zadávaní
objednávky uviesť do kolónky „Zľavový kód“ v sekcii „Košík“
unikátny kód z Poukazu. Poukaz je možné uplatniť iba pri jednorázovom
nákupe, a to v jeho plnej výške. V prípade, že hodnota nákupu prevýši
hodnotu Poukazu, Kupujúci uhradí iba rozdiel v cene. Platba doplatku sa
uskutoční v súlade s podmienkami pre danú transakciu, viď. Možnosti
úhrady. Poukazom je možné zaplatiť ktorýkoľvek tovar alebo službu, ktorú
e-shop ponúka.
V prípade neprevzatia zásielky uhradenej
Poukazom, je zásielka vrátená Predávajúcemu. Predávajúci objednávku
Kupujúceho vystornuje a čiastka za nákup je vrátená späť. Čiastka vo
výške Poukazu sa v tomto prípade vráti do Zákazníckeho účtu Kupujúceho
formou kreditu. V prípade, že nákup bol uhradený Poukazom aj finančnými
prostriedkami (doplatok), môže Kupujúci rozhodnúť, akou formou chce
doplatok vrátiť (na bankový účet Kupujúceho alebo formou kreditu do
Zákazníckeho účtu).
V. Údaje o cenách tovaru
Predávajúci si vyhradzuje právo na opravu ceny tovaru pred
odoslaním tovaru, pokiaľ zistí, že bol tovar ponúknutý za chybnú cenu. V
tomto prípade musí zákazníka o správnej cene informovať, a ten musí s
úpravou ceny súhlasiť. V opačnom prípade nebude uzatvorená kúpna zmluva a
objednávka bude Predávajúcim stornovaná.
Ceny sú uvedené
vrátane všetkých daní (napr. DPH) a poplatkov, okrem nákladov na doručenie
tovaru. Ceny sú vyhlásené na dobu neurčitú.
Podmienky pre
uplatnenie zľavy:
- Zľavy sa odrátajú zo základných katalógových cien
- Zľavy nie je možné navzájom sčítat
- Zľavy nie je možné spätne uznať
- Prodávající si vyhrazuje právo změny výše slevy v případě chybné kalkulace slevy v objednávkovém systému. Prípadnú zmenu výšky ceny musí Predávajúci oznámiť Kupujúcemu ešte pred vybavením objednávky Kupujúceho.
Pre zákazníkov, ktorí sa na produkty prekliknú zo serveru heureka.sk, google shopping, pricemania.sk, shop-mania.sk, najlepsie-ceny.sk, najnakup.sk a ďaších porovnávačov môžeme poskytnúť na každý takto navštívený produkt špeciálnu zľavu. Zľava sa odlišuje podľa obdobia.
Spolu s kúpnou cenou je Kupujúci povinný zaplatiť Predávajúcemu také náklady spojené s dodáním tovaru v dohodnutej výške. Zákazníkovi je zaúčtovaná čiastka, ktorá sa objaví na stránkach vytvárania objednávky v momente jej odoslania. Táto čiastka predstavuje vždy konečnú cenu vrátane príslušnej sadzby DPH a účtovanej dopravy.
Pri objednávkach nad 39 € (po odpočítaní zliav), ktoré sú zaplatené vopred, si vybraní dopravcovia účtujú poplatok za dopravu nulová suma - v tomto prípade je doprava úplne ZDARMA (len v rámci Slovenskej republiky). Poštovné zdarma sa nevzťahuje pri platbe na dobierku. Balné je zaúčtované. Akčné ponuky a ceny sú platné po celú dobu ich zobrazenia na stránkach www.sosovky-kontaktne.sk .
Informácie o možných spôsoboch platby sú uvedené v sekcii Možnosti úhrady. Predávajúci nevyžaduje žiadne poplatky v závislosti od spôsobu platby, okrem už spomenutého (dobierky).
V prípade platby v hotovosti na dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 6 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy.
V prípade bezhotovostnej platby je Kupujúci povinný uhradiť kúpnu cenu tovaru spolu s uvedením variabilného symbolu platby. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok Kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený v okamžiku pripísania príslušnej čiastky na účet Predávajúceho. Podrobné informácie o tom, ako prebiehajú konkrétne spôsoby úhrady, sú uvedené v sekcii Možnosti úhrady.
Pre urýchlenie expedície môže Kupujúci poslať bankou vygenerované potvrdenie o zadaní platby v grafickom formáte alebo v PDF na info@sosovky-kontaktne.sk . Textové potvrdenie uznáváme len v prípade, že sú na vyššie uvedený e-mail odoslané priamo bankovým ústavom.
Predávajúci je oprávnený, najmä v prípade, že zo strany Kupujúceho nebude dodatočne potvrdená objednávka, si vyžiadať uhradenie celej kúpnej ceny ešte pred odoslaním tovaru Kupujúcemu. Ustanovenie § 2119 odst. 1 občianskeho zákonníku sa nepoužije.
Kupujúci má počas vytvárania objednávky možnosť prostredníctvom vyplnenia interaktívneho políčka „Ostatné info“ požiadať Predávajúceho o poslanie originálu daňového dokladu s pečiatkou a podpisom. V prípade, že táto žiadosť nebude uvedená, berie Kupujúci na vedomie, že obdrží iba kópiu daňového dokladu.Originál faktúry je možné na vyžiadanie Kupujúcim kedykoľvek dodatočne poslať.
Darčekový poukaz (ďalej iba „Poukaz“) vystavený Predávajúcim má hodnotu tej čiastky, ktorá je na poukaze uvedená. Poukaz je v elektronickej podobe vo formáte PDF, ktorý Kupujúci obdrží e-mailom po pripísaní platby na účet Predávajúceho. Každý Poukaz má unikátny kód, je časovo obmedzený a dá sa uplatniť iba v e-shope Šošovky-kontaktné.sk. Poukaz nie je možné vymeniť za peniaze. Nevyužitý Poukaz nie je možné vymeniť za iný alebo ho kompenzovať iným spôsobom. V prípade storna, reklamácie či odstúpenia od kúpnej zmluvy objednávky uhradenej Poukazom, je čiastka uhradená Poukazom vrátená formou kreditu na Zákaznícky účet Kupujúceho, ktorý poukaz uplatnil.
Upozornenie:
Poukaz je možné uhradiť iba bezhotovostnou transakciou. Poukaz nie je možné uhradiť na dobierku, ani formou zákazníckeho kreditu.
VI. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Založit požadavku v Zákazníckom účte.Formulár pre odstúpenie od zmluvy PDF
Kupujúci môže odstúpiť od
zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru alebo dodania poslednej časti
objednávky, a to bez ohľadu na spôsob prevzatia tovaru či uskutočnenia
platby. V našom e-shope je však lehota pre odstúpenie od zmluvy predĺžená
na 30 dní. Uvedená lehota je určená k tomu, aby sa Kupujúci v primeranom
rozsahu oboznámil s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru.
Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj kedykoľvek pred dodáním
tovaru.
Požiadavku „Odstúpenie od zmluvy“ Kupujúci
Predávajúcemu zašle v 30 dennej lehote. Kupujúci nemusí uviesť dôvod, pre
ktorý sa rozhodol od zmluvy odstúpiť. Pre uľahčenie komunikácie je vhodné
v odstúpení uviesť číslo faktúry (zmluvy/predajného dokladu), dátum
nákupu, bankové spojenie a zvolený spôsob vrátenia tovaru.
V
prípade odstúpenia od zmluvy platí dopravu späť k Predávajúcemu Kupujúci
aj v prípade, kedy tovar nie je možné odoslať bežnou poštovou cestou.
Kupujúci môže pri odstúpení od zmluvy využiť službu
„Spätného odberu,“ ktorý umožňuje spoločnosť Packeta a je zdarma. V
tom prípade Kupujúci prinesie zásielku na preferované miesto Packety a pri
odoslaní uvedie unikátny podací kód, číslo objednávky, názov e-shopu a
meno odosielateľa (Kupujúceho).
Predávajúci je povinný
Kupujúcemu vrátiť čiastku, ktorá plne zodpovedá cene tovaru a zaplateným
nákladom na jeho dodanie do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, a to rovnakým
spôsobom, akým platbu od Kupujúceho prijal. Pokiaľ Predávajúci ponúka v
rámci určitého spôsobu dodania tovaru niekoľko možností, je povinný
Kupujúcemu nahradiť najlacnejší z nich. Najneskôr v rovnakej lehote je
Kupujúci povinný Predávajúcemu poslať zakúpený tovar. Tovar by mal byť
vrátený (nie na dobierku) Predávajúcemu kompletný a v pôvodnom balení.
Dôkladne zabaľte vrátený tovar do pevnej krabice, aby
počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu. Obálka nie je dostatočná na
prepravu tovaru
Predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté
peňažné prostriedky Kupujúcemu skôr, ako mu Kupujúci tovar poskytne alebo
preukáže, že tovar Predávajúcemu odoslal. Kupujúci je povinný ponechať
si doklad o podaní zásielky do vypršania požadavky „Odstúpenie od
zmluvy“.
Pokiaľ Kupujúci zníži hodnotu tovaru, má
Predávajúci nárok znížiť vrátenú kúpnu cenu.
Výnimky:
Právo na odstúpenie od zmluvy nemožno uplatniť na zmluvy na dodanie tovaru
upraveného podľa priania Kupujúceho alebo pre jeho osobu. Ďalej pri tovare,
ktorý bol nenávratne zmiešaný s iným tovarom, alebo vyňatý z
uzatvoreného obalu, a z hygienických dôvodov ho nemožno vrátiť.
Predávajúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť kedykoľvek pred dodaním
tovaru, pokiaľ objektívne nie je objektívne schopný z dôvodov na strane
tretích osôb dodať Kupujúcemu tovar v lehote primeranej okolnostiam a/alebo
pokiaľ vyjde najavo, že Kupujúci porušil už uzatvorenú zmluvu s
Predávajúcim.
Predávajúci zároveň Kupujúceho upozorňuje,
že zmluva nie je uzatvorená, pokým sú prítomné oprávnené pochybnosti o
skutočnej identite Kupujúceho alebo v prípade zjavných chýb uvedených v
informáciach o tovare alebo cene.
Doplňujúce informácie
1. V prípade kontaktných šošoviek nesmie byť porušený žiadny obalový materiál, v ktorom sú šošovky uložené. Škatuľka musí byť v takom stave, v akom ju Kupujúci prevzal. Náklady pri vrátení tovaru nesie Kupujúci. Kupujúci môže využiť bezplatné vrátenie tovaru. To je možné len vtedy, keď si vytvoríte online žiadosť zo svojho zákazníckeho účtu. Jasné pokyny nájdete TU.2. V prípade okuliarov musia mať okuliare všetky visačky, ochranné fólie, etikety, nálepky, prípadne handričku na okuliare aj puzdro, v ktorých okuliare prišli. Okuliare aj pouzdro musí byť v takom stave, v akom ich Kupujúci prevzal aj so všetkými komponentmi.
3. Odstúpenie od zmluvy dioptrických okuliarov a dioptrických okuliarov na mieru:
a) Okuliarové rámy s demo sklami
Okuliarové rámy s provizórnymi tzv. demo sklami je možné vrátiť iba v kompletnom a nepoškodenom stave. Dané okuliarové rámy musia byť vrátené v nepoškodenom originálnom obale, vrátane visačiek, nálepiek, handričky na okuliare, atď..
b) Okuliarové rámy so zabrúsenými sklami
Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 občianskeho zákonníka, nemožno mimo iné odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodaní tovaru, ktoré bolo upravené na prianie Kupujúceho alebo pre jeho osobu. Z tohto dôvodu právo na odstúpenie od zmluvy nemožno uplatniť na kompletné okuliare, ale iba na rámy. Na zabrúsené sklá na mieru sa odstúpenie od zmluvy nevzťahuje.
4. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy pri objednávke uhradenej Poukazom, je čiastka uhradená Poukazom vrátená formou kreditu na Zákaznícky účet Kupujúceho, ktorý Poukaz uplatnil.
V prípade, že nákup bol uhradený Poukazom aj finančnými prostriedkami (doplatok), môže Kupujúci rozhodnúť, akou formou chce doplatok vrátiť (na bankový účet Kupujúceho alebo taktiež formou kreditu na Zákaznícky účet).
VII. Práva a povinnosti z chybného plnenia - reklamácia
Práva a povinnosti
zmluvných strán ohľadom práv z chybného plnenia sa riadia príslušnými
všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až
1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občianskeho zákonníka).
Pokiaľ má prevzatý tovar nedostatky (napr. nemá dohodnuté alebo
oprávnene očakávané vlastnosti, nehodí sa k obvyklému alebo dohodnutému
účelu, nie je kompletný, nezodpovedá jeho množstvo, miera, hmotnosť alebo
kvalita, nezodpovedá iným zákonným, zmluvným alebo aj predzmluvným
parametrom), ide o chybný tovar, za ktorý Predávajúci zodpovedá.
Kupujúci môže u Predávajúceho uplatniť najneskôr do dvoch rokov od
prevzatia tovaru podľa svojej požiadavky nárok na bezplatné odstránenie
chyby alebo na primeranú zľavu z ceny. Pokiaľ to nie je vzhľadom na povahu
chyby neprimerané (najmä pokiaľ chybu nemožno odstrániť bez zbytočného
odkladu), možno uplatniť požiadavku na dodanie nového produktu bez chýb
alebo novej súčasti bez chýb, pokiaľ ide o chybu iba tejto súčasti.
Pokiaľ nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe
odstúpenia od zmluvy môže Kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v
plnej výške.
Behom šiestich mesiacov od prevzatia tovaru sa
predpokladá, že chyba tovaru existovala už pri prevzatí tovaru.
Predávajúci nie je povinný nároku Kupujúceho vyhovieť, pokiaľ
preukáže, že Kupujúci pred prevzatím o chybe tovaru vedell alebo ju sám
zapríčinil.
Kupujúci oznámi Predávajúcemu, aké právo si
zvolil, pri oznámení chyby, alebo bez zbytočného odkladu po oznámení
chyby. Uskutočnenú voľbu nemôže Kupujúci zmeniť bez súhlasu
Predávajúceho; to neplatí, pokiaľ Kupujúci žiada o opravu chyby, ktorá sa
preukáže ako neopraviteľná.
Reklamácia nesprávne dodaného
tovaru bude zohľadnená maximálne do 30 dní od doručenia objednávky.
Odporúčame Vám preto skontrolovať obsah zásielky ihneď po jej prevzatí.
Zákonné práva z chyby
Predávajúci zodpovedá za chyby
vzniknuté po prevzatí tovaru v 24 mesačnej záručnej dobe alebo v dobe
použitelnosti uvedenej na obale tovaru alebo v pribalenom návode.
V tejto lehote môže Kupujúci uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby
ju požadovať u chyby, ktorá znamená podstatné porušenie zmluvy (bez
ohľadu na to, či ide o chybu odstrániteľnú či neodstrániteľnú):
- odstránenie chyby dodaním nového produktu bez chyby, alebo dodaním chýbajúcej veci
- bezplatné odstránenie chyby opravou
- primeranú zľavu z kúpnej ceny
- vrátenie kúpnej ceny na základe odstúpenia od zmluvy
U chyby, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, či ide o chybu odstrániteľnú či neodstrániteľnú), má Kupujúci nárok na odstránenie chyby alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny.
Pokiaľ sa vyskytla odstrániteľná chyba po oprave opakovane (tretia reklamácia rovnakej chyby alebo štvrtá pre odlišné chyby) alebo má tovar väčší počet chýb (najmenej tri chyby súčasne), môže Kupujúci uplatniť právo na zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy.
Predávajúci nezodpovedá za chyby vzniknuté v dôsledku bežného opotrebenia alebo nedodržania návodu k použitiu.
Reklamačný poriadok
Zákazník môže kontaktovať
zákaznícky servis na telefónnom čísle +421 220 570 792 alebo na e-maile info@sosovky-kontaktne.sk
. Zákaznícky servis vždy poradí Kupujúcemu, ako má pri reklamácii
správne postupovať.
Telefonický kontakt pred zahájením
reklamačného konania často pomôže predísť viacerým nedorozumeniam.
Založenie reklamácie je najjednoduchšie v Zákazníckom účte.
Stačí v sekcii REKLAMACE
založiť novú požiadavku.
Ako pri reklamácii postupovať?
1. Kupujúcu založí novú reklamáciu v Zákazníckom účte v sekcii “Reklamácie” alebo na info stránke venovanej reklamácii a vráteniu tovaru.
2. Akonáhle Kupujúci stlačí tlačidlo “Založiť novú reklamáciu”, zobrazí sa stránka so všetkými jeho objednávkami. Zo zoznamu uskutočnených objednávok Kupujúci vyhľadá požadovanú objednávku a označí produkt, pri ktorom chce zahájiť reklamačné konanie. Stisknutím tlačidla “Vytvoriť reklamáciu”.
3. Pri vybranom produkte
Kupujúci definuje potrebné informácie. Zvolí “Dôvod reklamácie” a
“Preferované riešenie”. Kolónku “Číslo bankového účtu” a
“IBAN” Kupujúci vyplní iba v prípade, že sú tieto informácie pre
dokončenie reklamácie nevyhnutné. Kolónka “Vaša poznámka” je určená
k upresneniu nedostatku. Na konci požadavky je možné priložiť aj súbor
(fotografiu či video). Akonáhle bude mať Kupujúci vyplnené potrebné
údaje, odošle požiadavku stisknutím tlačidla “Odoslať”.
Zobrazí sa informačná hláška potvrdzujúca prijatie reklamácie a
vygeneruje sa automatický e-mail o prijatí reklamácie s pokynmi k tomu, ako
správne postupovať pri odoslaní reklamovaného tovaru.
Dôkladne zabaľte vrátený tovar do pevnej krabice, aby
počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu. Obálka nie je dostatočná na
prepravu tovaru
POZOR : Produktové fotografie balení
kontaktných šošoviek na webe Šošovky-kontaktné.sk sú určené k
ilustrácii predávaných produktov a nemusia vždy korešpondovať s aktuálnou
podobou konkrétneho výrobku. Niektoré produkty sa vyrábajú v rôznych
prevádzkach, ktoré však sú vo vlastníctve jedného výrobcu. Na produktovej
fotografii môže teda byť uvedené iné miesto výroby, ako na produkte,
ktorý sa dostane zákazníkovi do rúk. Tieto drobné odchýlky ilustračných
fotografií výrobkov, ktoré sa dostanú ku koncovému zákazníkovi, nemôžu
byť uvedené ako dôvod reklamácie produktu. Všetky produkty v našom
portfóliu pochádzajú od originálnych výrobcov.
Pokiaľ
Kupujúci pošle reklamovaný tovar ihneď, bez predchádzajúceho
skontaktovania sa so zákazníckym servisom, a zároveň nevyužije ani
odporučený postup založenia požiadavky (reklamácie) on-line v Zákazníckom
účte, Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii
Kupujúceho spotrebiteľa ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných
dní. Akonáhle Predávajúci prijme požiadavku, obdrží Kupujúci e-mail o
prijatí reklamácie. Priebeh reklamácie môže Kupujúci sledovať vo svojom
Zákazníckom účte.
Adresa prevádzky Predávajúceho:
Šošovky-kontaktné.sk, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec
Adresa pre zasielanie reklamácií:
Packeta.sk - Šošovky-kontaktné.sk
ID 9269368
VGP Park
Bratislava Hala D,
Ampérova,
900 27 Bernolákovo
Všetok reklamovaný tovar prenechá Predávajúci výrobcovi k odbornému posúdeniu, ktorého cieľom je určiť, či porucha, kvôli ktorej je tovar reklamovaný, vznikla chybou výrobného procesu. Predávajúci má na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní.
Doplňujúce informácie:
1. Reklamácia kontaktných šošoviek:
Dôvodom k reklamácii nie je mechanické poškodenie šošovky
nesprávnou manipuláciou či kazy, ktoré vznikli v dôsledku nedostatočnej
starostlivosti o kontaktnú šošovku.
Dôvodom k reklamácii nie
je ani nesprávny výber kontaktných šošoviek alebo ich parametrov. Zhodné
parametre nie sú zárukou toho, že kontaktné šošovky budú pre užívateľa
komfortné. Zákazník musí mať kontaktné šošovky odborne aplikované a pri
riešení reklamácie šošoviek si Predávajúci môže vyžiadať potvrdenie o
odbornej aplikácii kontaktných šošoviek (nie staršie ako 1 rok).
Reklamovaný tovar pošle Kupujúci doporučene v pevnom balíčku, aby sa
tovar počas prepravy nepoškodil. Pokiaľ Kupujúci reklamuje už rozbalenú
(použitú) kontaktnú šošovku, je potrebné zaistiť, aby počas prepravy
zásielky do prevádzky Predávajúceho šošovka nevyschla. Odporúčame
šošovku vložiť do puzdra alebo malej flaštičky, zaliať roztokom tak, aby
nevyschla a pevne uzatvoriť.
Kontaktné šošovky ďalej
Predávajúci pošle výrobcovi k odbornému posúdeniu. Výrobca rozhodne, či
je reklamácia oprávnená a ide skutočne o výrobnú chybu. V prípade uznanej
reklamácie Predávajúci Kupujúcemu pošle nový tovar alebo vráti peniaze na
bankový či Zákaznícky účet Kupujúceho.
2. Reklamácia
slnečných a športových okuliarov
Okuliare nie je možné
reklamovať v prípade, že neboli používané podľa návodu k použitiu alebo
vykazujú známky mechanického poškodenia, ktoré bolo spôsobené napr.
nevhodnou starostlivosťou o okuliare. Ďalej nie je možné reklamovať
okuliare poničené v dôsledku vystavenia extrémnym teplotám (napr. sauna,
prehriate auto, a pod.), alebo agresívnym látkam (vlasová kozmetika, morská
voda, atď.). Záruka sa taktiež nevzťahuje na kazy spôsobené bežným
opotrebením.
Reklamované okuliare pošlite späť v originálnom puzdre
vrátane handričky na čistenie.
3. Reklamácia dioptrických
a ostatných okuliarov bez dioptrií (PC okuliare, okuliare pre šoférov atď.)
Okuliare nie je možné reklamovať v prípade, že neboli
používané podľa návodu k použitiu alebo vykazujú známky mechanického
poškodenia, ktoré bolo spôsobené napr. nevhodnou starostlivosťou o
okuliare. Ďalej nie je možné reklamovať okuliare poničené v dôsledku
vystavenia extrémnym teplotám (napr. sauna, prehriate auto, a pod.), alebo
agresívnym látkam (vlasová kozmetika, morská voda, atď.). Záruka sa
taktiež nevzťahuje na kazy spôsobené bežným opotrebením.
Pri reklamácii dioptrických okuliarov zabrúsených na mieru je nutné
mať k
dispozícii platný predpis na okuliare (nie starší ako 1 rok).
Pri okuliaroch s progresívnymi (multifokálnymi) sklami bude potrebné
doložit
fotografiu tváre s nasadenými okuliarmi spredu (pre lepšie
vycentrovanie) a
fotografiu z profilu (pre určenie uhlu rámu).
V prípade, že sa Kupujúci rozhodne reklamovať dioptrické okuliare so zabrúsenými sklami na mieru, odporúčame Kupujúcemu najprv kontaktovať zákaznícky servis na telefónnom čísle +421 220 570 792 alebo na info@sosovky-kontaktne.sk .
Reklamované okuliare pošlite späť v originálnom puzdre vrátane handričky na čistenie.
4. Reklamácia okuliarových rámov s demo
sklami
Okuliare nie je možné reklamovať v prípade, že
neboli používané podľa návodu k použitiu alebo vykazujú známky
mechanického poškodenia, ktoré bolo spôsobené napr. nevhodnou
starostlivosťou o okuliare. Ďalej nie je možné reklamovať okuliare
poničené v dôsledku vystavenia extrémnym teplotám (napr. sauna, prehriate
auto, a pod.), alebo agresívnym látkam (vlasová kozmetika, morská voda,
atď.). Záruka sa taktiež nevzťahuje na kazy spôsobené bežným
opotrebením.
Kupujúci taktiež berie na vedomie, že v prípade
zakúpenia samostatného okuliarového rámu Predávajúci nepreberá
zodpovednosť za poškodenie rámu, ktoré vzniklo v dôsledku neodborného
zábrusu okuliarových skiel treťou stranou.
Reklamované okuliare
pošlite späť v originálnom puzdre vrátane handričky na čistenie.
5. Reklamácia objednávky uhradenej darčekovým poukazom
V prípade reklamácie objednávky uhradenej Poukazom je čiastka uhradená
Poukazom vrátená formou kreditu na Zákaznícky účet Kupujúceho, ktorý
Poukaz uplatnil.
V prípade, že nákup bol uhradený Poukazom aj
finančnými prostriedkami (doplatok), môže Kupujúci rozhodnúť, akou formou
chce doplatok vrátiť (na bankový účet Kupujúceho alebo taktiež formou
kreditu na Zákaznícky účet).
VIII. Informácie o používaní a funkčnosti webovej stránky
E-shop www.sosovky-kontaktne.sk si
vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť obsah webových stránok. Cieľom webu je
poskytnúť zákazníkom aktuálne informácie, avšak nenesieme zodpovednosť
za dočasné informácie alebo chyby. Toto platí aj pre technické problémy
spôsobené kybernetickým útokom alebo škodlivým softwarom (vrírusy,
hackeri, atď.).
V prípade, že sa stretnete s problémami,
nezrovnalosťami či chybami na našej webovej stránke, prosím, kontaktujte
náš Zákaznícky servis na e-mailovej adrese info@sosovky-kontaktne.sk
, aby sme mohli prípadné problémy napraviť.
Komentáre
užívateľov webu nepredstavujú názory či postoje stránky www.sosovky-kontaktne.sk . Ide o
subjektívne názory či skúsenosti zákazníkov, ktorí touto formou
poskytujú ďalším užívateľom webovej stránky spätnú väzbu. Komentáre
užívateľov by nemali byť žiadnym spôsobom chápané ako pokyny či rady.
E-shop www.sosovky-kontaktne.sk si
vyhradzuje právo uviesť v odpovedi na zavádzajúci komentár správne
tvrdenie, postup alebo uviesť správne informácie. Ďalej si e-shop vyhradzuje
právo na skrytie hanlivého či irelevantného komentára od problémových či
zneužívajúcich užívateľov.
Fotografie na našom webe môžu
mať drobné rozdiely od skutočnej verzie ponúkaných produktov a môže sa
odlišovať od produktu, ktorý zákazník obdrží. Ide napr. o vybrané modely
okuliarov, ktoré nie je možné pre svoju povahu dokonale vyfotografovať.
Najmä ide o obruby z metalických, transparentných a trblietavých
materiálov.
Pri kontaktných šošovkách sa môžu vyskytnúť
drobné rozdiely na obalovom materiáli (škatuľke) v závislosti od miesta
výroby, z ktorého nám výrobca kontaktné šošovky doručí. Vždy však ide
o originálny produkt daného výrobcu. Pri farebných a crazy kontaktných
šošovkách sú uvedené ilustračné fotografie.Výsledný efekt je
ovplyvnený mnohými faktormi napr. prirodzená farba očí, veľkosť očí
oproti veľkostným parametrom šošovky, svetelné podmienky, atď.
IX. Vlastnosti predávaného tovaru / výrobkov
Kontaktné šošovky – všetky informácie o kontaktných
šošovkách sú uvedené v tabuľke vlastností pri každom produkte. Vždy je
medzi vlastnosťami uvedený výrobca, veľkostné parametre, expirácia,
priepustnosť kyslíka, režim výmeny kontaktných šošoviek za nové, obsah
vody, názov produktu, materiál, dioptrický rozsah, disponovanie UV filtrom a
možnosť spania so šošovkami.
Tabuľke vlastností spravidla
predchádza produktový text, ktorý rozšiřuje informácie o danom produkte.
Roztoky na kontaktné šošovky - všetky informácie
o roztokoch sú uvedené v tabuľke vlastností pri každom produkte. Vždy je
medzi vlastnosťami uvedený výrobca, typ roztoku, obsah (ml), expirácia a
doba použiteľnosti po otvorení.
Každý roztok na báze peroxidu má v
produktovom texte všeobecne dôležité varovanie, ktoré podnecuje k
zvýšenej opatrnosti a upozorňuje na dôležitosť dodržať pokyny výrobcu.
Varovanie obsahuje pokyny, ako s roztokom správne zaobchádzať.
Tabuľke vlastností spravidla predchádza produktový text, ktorý rozšiřuje
informácie o danom produkte.
Očné kvapky, spreje a
masti - všetky informácie o očných kvapkách, sprejoch a mastiach
sú uvedené v tabuľke vlastností pri každom produkte. Vždy je medzi
vlastnosťami uvedený výrobca a použiteľnosť po otvorení produktu. Pri
očných kvapkách a sprejoch tabuľka vlastností navyše uvádza obsah (ml) a
expiráciu.
Tabuľke vlastností spravidla predchádza produktový text,
ktorý rozšiřuje informácie o danom produkte.
V segmente
Príslušenstvo:
- Príslušenstvo k šošovkám predstavujú
puzdrá a kazetky na kontaktné šošovky, aplikátory a pinzety. Tovar je
vybavený produktovým textom, ktorý rozšiřuje informácie o danom produkte.
- Príslušenstvo k okuliarom predstavujú čistiace handričky,
čistiaca sada, okuliarové puzdrá a slunečné klipy. Tovar je vybavený
produktovým textom, ktorý rozšiřuje informácie o danom produkte.
–
Pod ďalší sortiment patria kozmetické produkty, doplnky stravy a iné. Tovar
je vybavený produktovým textom, ktorý rozšiřuje informácie o danom
produkte.
Dioptrické okuliare - všetky okuliare o
dioptrických okuliaroch sú uvedené v tabuľke vlastností pri každom
produkte. Vždy je medzi vlastnosťami uvedené pre koho sú okuliare vhodné,
výrobca, typ rámu, tvar okuliarov, farba rámu, farba stranice, prevažujúci
materiál, dodávané príslušenstvo a použitie okuliarov. Samostatné
okuliarové rámy sú dodávané vrátane okuliarových (“demo”) skiel bez
dioptrií, takéto sklá však nie sú vhodné na nosenie.
Do
okuliarových rámov je možné vybrať dioptrické aj nedioptrické okuliarové
sklá, podľa preferencií Kupujúceho. Všetky okuliarové sklá, ktoré
ponúkame, sú vyrobené z kvalitného, extra tvrdeného plastu a disponujú UV
filtrom, antireflexnou, hydrofóbnou a samočistiacou povrchovou úpravou.
Ďalej si Kupujúci môže vybrať doplnkové úpravy proti modrému svetlu,
okuliarové sklá pre šoférov alebo samozafarbovacie sklá, prípadne
slnečné okuliarové sklá s voľbou farby skiel a mierou stmavnutia.
Slnečné okuliare - všetky informácie o slnečných okuliaroch sú uvedené v tabuľke vlastností pri každom produkte. Vždy je medzi vlastnosťami uvedené pre koho sú okuliare vhodné, výrobca, tvar okuliarov, farba rámu, farba stranice, farba a efekt skiel, prevažujúci materiál, miera účinnosti UV filtra a použitie okuliarov.
Športové okuliare - všetky informácie o slnečných okuliaroch sú uvedené v tabuľke vlastností pri každom produkte. Vždy je medzi vlastnosťami uvedené pre koho sú okuliare vhodné, výrobca, tvar okuliarov, farba rámu, farba stranice, farba a efekt skiel, prevažujúci materiál okuliarov aj prevažujúci materiál okuliarových skiel, miera účinnosti UV filtra a použitie okuliarov.
Ostatní okuliare - všetky informácie o okuliaroch (PC okuliare, okuliare pre šoférov, atď.) sú uvedené v tabuľke vlastností pri každom produkte. Vždy je medzi vlastnosťami uvedené pre koho sú okuliare vhodné, výrobca, typ rámu, tvar okuliarov, farba rámu, farba stranice, prevažujúci materiál, dodávané príslušenstvo a použitie okuliarov. Okuliarové rámy sú dodávané s okuliarovými sklami so špeciálnou úpravou a s nulovou hodnotou dioptrie.
X. Záverečné ustanovenia
Tieto
Všeobecné obchodné podmienky vrátane ich náležitostí sú platné,
účinné a rušia predchádzajúce znenia VOP vrátane ich náležitostí, a
sú dispozícii v sídle Predávajúceho. Predávajúci oznamuje Kupujúcemu,
že s mimosúdnou sťažnosťou sa spotrebiteľ môže obrátiť na kontrolný
orgán, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia - www.soi.sk
Slovenské obchodná inšpekcia
rieši mimosúdne sťažnosti spotrebiteľov spôsobom a za podmienok
stanovených príslušnými právnymi predpismi.
Ďalej
Predávajúci oznamuje Kupujúcemu, že pokiaľ vznikne medzi Kupujúcim a
Predávajúcim spor z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb,
ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže Kupujúci podať
návrh na mimosúdne riešenie takéhoto sporu príslušnému subjektu
mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je:
Slovenská obchodná inšpekcia
Ústřední inspektorát Slovenskej
obchodnej inšpekcie
P. O. BOX 29
Bajkalská 21/A
827 99
Bratislava
Email: info@soi.sk
Web: www.soi.sk
Ďalej Kupujúci môže
využiť taktiež platformu pre riešenie sporov online, ktorá je založená
Európskou Komisiou na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
.
Spoločnosť obchodná spoločnosť Alensa s.r.o. si
vyhradzuje právo na zmenu Obchodných podmienok bez predchádzajúceho
upozornenia. Právna vymáhateľnosť zliav je vylúčená.
Dátum poslednej úpravy obchodných podmienok: 10. 7. 2024