Obchodné podmienky

| Cena poštovného | Základné ustanovenia | Reklamácie | Odstúpenie |

Reklamácie riešime rýchlo a férovo
Nerozbalené výrobky bez problémov prijmeme späť do 14tich dní
Kedykoľvek nám zatelefonujte alebo píšte: Po – Pia 7:30 – 16:00, telefón: +421 220 570 792
Na trhu sme od roku 2005
Máme naozaj najväčší sklad v Slovenskej republike


Cena poštovného

Dopravcovia

Slovenská pošta Slovenská pošta – doručenie na adresu:
Dodanie za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní zásielky z nášho skladu.
Platba vopred
Dobierka
Objednávky nad 10 €
1.99 €
2.49 €
ZADARMO
kurýr GLS Doručenie na adresu kuriérskou službou GLS:
Dodanie za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní zásielky z nášho skladu.
Platba vopred
Dobierka
Objednávky nad 10 €
2.49 €
2.99 €
ZADARMO

Výdajné miesta

Zasielkovna.sk Osobné vyzdvihnutie:
Dodanie za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní zásielky z nášho skladu.
Výdajné miesta po celom Slovensku – Zobraziť výdajné miesta
Platba vopred
Hotovosť
Objednávky nad 10 €
0.70 €
1.70 €
ZADARMO

On-line platby

Platobné (kreditné) karty:

Pri online platbe môžete v našom e-shope využiť karty VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro a platobný portál PayPal.
platba kartou Visa platba kartou Visa Electron platba kartou Master Card platba kartou Master Card Electronic platba kartou Master Card Maestro platba kartou PayPal
 

Základné ustanovenia

Nižšie uvedené obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.sosovky-kontaktne.sk.

Obchodné podmienky vymedzujú a upresňujú obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim – spoločnosťou ALENSA, s.r.o.

Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Českej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahmi, ktoré nie sú týmito obchodnými podmienkami upravené, občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Sb.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Sb.). Ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa vzťahmi neupravené obchodnými podmienkami obchodným zákonníkom (č. 513/1991 Sb.), všetko v znení noviel.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávky nad 10 kusov a vrátiť kupujúcemu uhradenú čiastku (ak platil vopred). V prípade záujmu o objednávky nad 10 kusov na komerčné účely kontaktujte, prosíme, info@sosovky-kontaktne.sk.

Bankové spojenie

Banka: Citibank Europe plc, pobočka zahraničnej banky
č.účtu: 2113740004/8130
IBAN: SK74813000000­02113740004
SWIFT: CITISKBA

Prevádzkovateľ obchodu

Prevádzkovateľom internetového obchodu www.sosovky-kontaktne.sk je spoločnosť ALENSA, s.r.o., so sídlom Stružky 1326/6, 198 00 PRAHA 9 Kyje, IČ: 27179681, DIČ: CZ27179681; s miestom prevádzky: ALENSA s.r.o., Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec.

+421 220 570 792 (v pracovne dni od 7:30 do 16:00)
info@sosovky-kontaktne.sk

Objednanie

Predajná zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky kupujúceho. K potvrdeniu objednávky dochádza telefonicky alebo elektronicky do niekoľkých minút po odoslaní objednávkového formulára. Daňový doklad dostane zákazník vždy s tovarom. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.Zákazník má možnosť v objednávkovom formuláre rozlíšiť dodaciu a fakturačnú adresu a pridať podľa potreby poznámku. Toto sa potom automaticky objaví na daňovom doklade.

Osobné vyzdvihnutie

Šošovky skladom si je možné vyzdvihnúť vo výdajných miestach. O tom, že zásielka je pripravená k vyzdvihnutiu Vás budeme informovať SMS správou.

Poskytovateľ služby Zásilkovny je spoločnosť Zasilkovna s.r.o, so sídlom Stružky 1326/6, 198 00 Praha 9, IČ 28408306, zapísaná v obchodnom registri, vedenom Mestským súdom v Prahe oddiel C, vložka 139387.

Neskladový tovar expedujeme najčastejšie do 1–2 týždňov, kedy bola objednávka prijatá. V prípade niektorých špeciálnych výrobkov (farebné a toricke kontaktné šošovky) alebo u málo používaných dioptrických hodnôt môže vo výnimočných prípadoch dôjsť k meškaniu dodania. O tovare na sklade a predpokladanom termíne dodania Vás informujeme po vyplnení parametrov kontaktných šošoviek v objednávkovom formuláre pred potvrdením objednávky.

Reklamácie a záručné podmienky

Záručná lehota, ktorá je u spotrebného tovaru 24 mesiacov, začína bežať prevzatím tovaru. Ak je na predávané veci, ich obalu alebo návodu k nej pripojenom označená v súlade so zvláštnymi právnymi predpismi lehota k použitiu veci (exspirácia), skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty. Bežne dodávame kontaktné šošovky s dátumom exspirácie 24 a viac mesiacov. Pokiaľ sa chcete informovať o expiračných údajoch Vami objednaných šošoviek, radi Vám ich oznámime na uvedených kontaktoch. Daňový doklad, ktorý dostanete s tovarom, slúži zároveň ako záručný list.

Adresa pre zasielanie reklamácií:

Zásielkovňa.sk – Šošovky-kontaktné.sk
ID 9269368
Muchovo námestie 3624/8
851 01 Bratislava

Reklamácie odporúčame zasielať doporučene v pevnej škatuľke, aby neprišlo k poškodeniu behom prepravy. Ak reklamujete už rozbalenú (použitú) kontaktnú šošovku, je potrebné zaistiť, aby v priebehu prepravy balíčku k nám nedošlo k jej vyschnutiu. Odporúčame šošovku vložiť do puzdra, zaliať roztokom a pevne uzavrieť. K reklamovanému tovaru je treba priložiť tiež list s popisom chyby a výrobným číslom šošovky.

Vybavenie reklamácie či vrátenia tovaru môže trvať až 30 dní.

Nesprávny výber kontaktných šošoviek a ich parametrov nie je dôvodom na reklamáciu. Zákazník musí mať kontaktné šošovky odborne aplikované a pri riešení reklamácie šošoviek si predávajúci môže vyžiadať potvrdenie o odbornej aplikácii kontaktných šošoviek (nie staršie ako 1 rok).

Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@sosovky-kontaktne.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS nájdete na www.economy.gov.sk.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na www.ec.europa.eu.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH.


Odstúpenie od zmluvy

Každá fyzická osoba má zo zákona právo do 14 dní od prevzatia tovaru odstúpiť od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy je nutné dodržať nižšie uvedené podmienky:

• vrátenie tovaru musí byť kompletné
• tovar nesmie byť nijako porušený či znehodnotený (otvorenie obalu a pod.) Pokiaľ spotrebiteľ poruší originálny obal u dodaného výrobku, u ktorého nemožno predpokladať, že by ho bolo možné následkom toho z hygienických či bezpečnostných dôvodov ešte použiť, nie je možné takýto tovar vrátiť, stáva sa ďalej nepredajným
• priložte prosím nami vystavený predajný doklad, jeho kópiu alebo číslo objednávky
• uveďte svoje číslo bankového účtu

Odporúčame zasielať vrátený tovar v pevnom obale, nie v obálke (ani protinárazovej). V prípade poškodení zásielky v priebehu prepravy nemusí byť balíček prevzatý. V prípade odstúpenia od zmluvy pri dodržaní vyššie uvedeného, klient obdrží celú čiastku vrátane fakturovaného poštovného, okrem nákladov, ktoré má zákazník spojené s podaním balíčku s vráteným tovarom. Čiastka bude vrátená na Vami zadaný účet behom 5–10 dní od dodania vráteného tovaru.

Slnečné okuliare a okuliarové rámy

Vážení zákazníci, keď sa rozhodnete vrátiť slnečné okuliare či okuliarové rámy v zákonom danej 14dennej dobe, prosíme Vás o vrátenie tovaru v kompletnom stave – teda aj vrátenie originálnych obalov. Obaly sú nenahraditeľné a patria do kompletného balenia výrobku. Ďalší predaj takto nekompletného tovaru je pre nás veľmi komplikovaný. Ďakujeme za pochopenie a ochotu.

Okuliarové sklá

V prípade objednávky okuliarových skiel, ktoré sú zabrúsené do okuliarových rámov na základe individuálnej požiadavky zákaznika, nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy. Odstúpiť od kúpnej zmluvy je možné len v prípade okuliarových rámov. 

Ochrana osobných údajov

Vo veci ochrany a spracovania osobných údajov sa riadime nasledujúcimi podmienkami ochrany osobných údajov.