Obchodné podmienky
| Cena poštovného | Základné ustanovenia | Reklamácie | Odstúpenie |
- Reklamácie riešime rýchlo a férovo
- Nerozbalené výrobky bez problémov prijmeme späť do 30tich dní
- Kedykoľvek nám zatelefonujte alebo píšte: Po - Pia 7:30 - 16:00, telefón: +421 220 570 792
- Na trhu sme od roku 2007
- objednanom tovare (objednaný tovar
„vloží“ kupujúci do elektronického nákupného košíka webového
rozhrania obchodu),
- spôsob úhrady kúpnej ceny tovaru, údaje o
požadovanom spôsobe doručenia objednaného tovaru a
- informácie
o nákladoch spojených s dodaním tovaru (ďalej spoločne len ako
„objednávka“).
- informácia o výške zákazníckeho kreditu ( zákaznícky kredit získava kupujúci za každý zrealizovaný nákup, alebo tovar, ktorý vracia a môže ho uplatniť pri platbe objednávky nasledujúcej).
Cena poštovného
Dopravcovia

Slovenská pošta – doručenie na adresu
Dodanie za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní zásielky z nášho skladu.
2.49 €
ZADARMO*
+ 1.00 €

Doručenie na adresu kuriérskou
službou Packeta
Dodanie za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní
zásielky z nášho skladu.
1.99 €
ZADARMO*
+ 1.00 €
Výdajné miesta

Osobné vyzdvihnutie (Packeta,
skôr Zasielkovna.sk)
Dodanie za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní
zásielky z nášho skladu.
Zobraziť
výdajné miesta
1.79 €
ZADARMO*
+ 1.00 €

Slovenská pošta – osobné vyzdvihnutie
Dodanie za 1 – 2 pracovné dni po odoslaní zásielky z nášho skladu.
1.79 €
ZADARMO*
+ 1.00 €
Pri spôsobe dodania cez Slovenskú poštu a Packetu budú zásielky objednané do 11:30 expedované ešte v ten istý deň.
Spôsoby platby
Platba pri prevzatí zásielky - v hotovosti alebo kartou
- čiastku uhradíte doručovateľovi pri prevzatí zásielky
1.00 €
Online platba kartou
- VISA, VISA Electron, MAESTRO, MASTER CARD
ZADARMO
Google Pay
- platba kartou prihlásenou k vášmu Google účtu
ZADARMO
Bankový prevod
- posielame až po pripísaní čiastky na náš účet
ZADARMO
PayPal
- tovar bude odoslaný do 24 hodín po obdržaní platby
ZADARMO
Základné ustanovenia
Nižšie uvedené obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.sosovky-kontaktne.sk.Obchodné podmienky vymedzujú a upresňujú obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim - spoločnosťou ALENSA, s.r.o.
Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Českej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahmi, ktoré nie sú týmito obchodnými podmienkami upravené, občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Sb.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Sb.). Ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa vzťahmi neupravené obchodnými podmienkami obchodným zákonníkom (č. 513/1991 Sb.), všetko v znení noviel.Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávky nad 10 kusov a vrátiť kupujúcemu uhradenú čiastku (ak platil vopred). V prípade záujmu o objednávky nad 10 kusov na komerčné účely kontaktujte, prosíme, info@sosovky-kontaktne.sk.
Užívateľský účet
Na základe registrácie kupujúceho prevedenej na webovej stránke môže kupujúci pristupovať do svojho užívateľského rozhrania. Zo svojho užívateľského rozhrania môže kupujúci prevádzať objednávky na požadovaný tovar (ďalej len „užívateľský účet“). Bez vytvorenia užívateľského účtu nie je možné uskutočniť nákup.
Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivé všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v užívateľskom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.
Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných k prístupu do jeho užívateľského účtu.
Kupujúci nie je oprávnený umožniť užívanie užívateľského účtu tretím osobám. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, kedy kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy (vrátane obchodných podmienok).Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, napr. nutnou údržbou hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.
V našom e-shope môžete ďalej získať kredit (bonus určený na použitie v objednávke), ktorý je aktivovaný v zákazníckom účtu a je odčítaný po dokončení objednávky, ktorá dosiahne minimálnu hodnotu potrebnú pre využitie kreditu. Kredit nie je možné vymeniť za peniaze.
Uzatvorenie kúpnej zmluvy
Celá prezentácia tovaru umiestnená vo webovom rozhraní obchodu je informativného charakteru a predávajúcí nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru.
Webové rozhranie obchodu obsahuje informácie o tovare, a to vrátane uvedenej ceny jednotlivého tovaru a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený zvyčajnou poštovou cestou. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po celý čas, kedy sú zobrazované vo webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť predávajúceho uzavrieť kúpnu zmluvu za individuálne zjednaných podmienok.Pre zákazníkov, ktorí prichádzajú na produkty preklikom z cenových porovnávačov heureka.sk, google shopping, pricemania.sk, shop-mania.sk, najlepsie-ceny.sk, najnakup.sk a ďaších porovnávačov môžeme poskytnúť na každý takto navštívený produkt špeciálnu zľavu. Zľava sa líši podľa obdobia.
Webové rozhranie obchodu obsahuje taktiež informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené vo webovom rozhraní obchodu platí len v prípadoch, kedy je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky.
Pre
objednanie tovaru vyplní kupujúci objednávkový formulár vo webovom
rozhraní obchodu. Objednávkový formulár obsahuje najmä informácie o:
objednanom tovare (objednaný tovar „vloží“ kupujúci do
elektronického nákupného košíka webového rozhrania obchodu),
spôsob
úhrady kúpnej ceny tovaru, údaje o požadovanom spôsobe doručenia
objednaného tovaru a
informácie o nákladoch spojených s dodaním
tovaru (ďalej spoločne len ako „objednávka“).
informácia o výške
zákazníckeho kreditu ( zákaznícky kredit získava kupujúci za každý
zrealizovaný nákup, alebo tovar, ktorý vracia a môže ho uplatniť pri
platbe objednávky nasledujúcej).
Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovat a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“.
Pred odoslaním objednávky kupujúci zvolí spôsob dodania príbalových letákov ku kontaktným šošovkám, po zaškrtnutí príslušnej možnosti je príbalový leták zaslaný buď v tlačenej forme spolu s tovarom, alebo v elektronickej forme na zákazníkovu e-mailovú adresu. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Predávajúci okamžite po obdržaní objednávky toto obdržanie kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenej v užívateľskom účte či v objednávke (ďalej len „elektronická adresa kupujúceho“).
Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne či telefonicky).
Našetrený zákaznícky kredit je automaticky uplatnený pri objednávke nad 15 €.
Zmluvní vzťah medzi predávajúcim a kupujúcím vzniká doručením a prijatím objednávky (akceptáciou), a predávajúcim je zaslané kupujúcemu elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho.
Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám, pričom tieto náklady se nelišia od základnej sadzby.
Uzatvorenie kúpnej zmluvy
Celá prezentácia tovaru umiestnená vo webovom rozhraní obchodu je informativného charakteru a predávajúcí nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru.
Webové rozhranie obchodu obsahuje informácie o tovare, a to vrátane uvedenej ceny jednotlivého tovaru a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený zvyčajnou poštovou cestou. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po celý čas, kedy sú zobrazované vo webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť predávajúceho uzavrieť kúpnu zmluvu za individuálne zjednaných podmienok.Pre zákazníkov, ktorí prichádzajú na produkty preklikom z cenových porovnávačov heureka.sk, google shopping, pricemania.sk, shop-mania.sk, najlepsie-ceny.sk, najnakup.sk a ďaších porovnávačov môžeme poskytnúť na každý takto navštívený produkt špeciálnu zľavu. Zľava sa líši podľa obdobia.
Webové rozhranie obchodu obsahuje taktiež informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené vo webovom rozhraní obchodu platí len v prípadoch, kedy je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky.
Pre objednanie tovaru vyplní
kupujúci objednávkový formulár vo webovom rozhraní obchodu. Objednávkový
formulár obsahuje najmä informácie o:
Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovat a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“.
Pred odoslaním objednávky kupujúci zvolí spôsob dodania príbalových letákov ku kontaktným šošovkám, po zaškrtnutí príslušnej možnosti je príbalový leták zaslaný buď v tlačenej forme spolu s tovarom, alebo v elektronickej forme na zákazníkovu e-mailovú adresu. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Predávajúci okamžite po obdržaní objednávky toto obdržanie kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenej v užívateľskom účte či v objednávke (ďalej len „elektronická adresa kupujúceho“).
Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne či telefonicky).
Našetrený zákaznícky kredit je automaticky uplatnený pri objednávke nad 15 €.
Zmluvní vzťah medzi predávajúcim a kupujúcím vzniká doručením a prijatím objednávky (akceptáciou), a predávajúcim je zaslané kupujúcemu elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho.
Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám, pričom tieto náklady se nelišia od základnej sadzby.
Bankové spojenie
Banka: Citibank Europe plc, pobočka zahraničnej bankyč.účtu: 2113740004/8130
IBAN: SK7481300000002113740004
SWIFT: CITISKBA
V prípade platby v hotovosti alebo v prípade platby na dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 6 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy.
Darčekový
poukaz (ďalej iba jako „Poukaz“) vystavený Predávajúcim má hodnotu tej
čiastky, ktorá je na poukaze uvedená. Poukaz je v elektronickej podobe vo
formáte PDF, ktorý Kupujúci obdrží e-mailom po pripísaní platby na účet
Predávajúceho. Každý poukaz má unikátny kód, je časovo obmedzený a je
možné ho uplatniť iba v e-shope alensa.sk. Poukaz nie je možné vymeniť za
peniaze. Nevyužitý poukaz nie je možné vymeniť za iný, ani ho kompenzovať
iným spôsobom. V prípade storna, reklamácie či odstúpenia od kúpnej
zmluvy objednávky uhradenej Poukazom je čiastka uhradená Poukazom vrátená
formou kreditu na zákaznícky účet Kupujúceho, ktorý poukaz uplatnil.
Upozornenie:
Poukaz je možné uhradiť jedine
bezhotovostnou platbou.
Poukaz nie je možné uhradiť na dobierku ani
formou zákazníckeho kreditu.
Prevádzkovateľ obchodu
Prevádzkovateľom internetového obchodu www.sosovky-kontaktne.sk je spoločnosť ALENSA, s.r.o., so sídlom Českomoravská 2408/1a, Libeň, 190 00 Praha 9, DIČ: CZ27179681; s miestom prevádzky: ALENSA s.r.o., Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec.+421 220 570 792 (v pracovne
dni od 8:00 do 16:00)
info@sosovky-kontaktne.sk
Objednanie
Predajná zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky kupujúceho. K potvrdeniu objednávky dochádza telefonicky alebo elektronicky do niekoľkých minút po odoslaní objednávkového formulára. Daňový doklad dostane zákazník vždy s tovarom. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.Zákazník má možnosť v objednávkovom formuláre rozlíšiť dodaciu a fakturačnú adresu a pridať podľa potreby poznámku. Toto sa potom automaticky objaví na daňovom doklade.Platba darčekovým
poukazom je možná iba Poukazom zakúpeným v e-shope alensa.sk.
Každý Poukaz má unikátny kód a je časovo obmedzený. Pri výbere platby
Poukazom Kupujúci musí pri zadávaní objednávky uviesť do kolónky
„Zľavový kód“ v sekcii „Košík“ unikátny kód z Poukazu. Poukaz je
možné uplatniť iba pri jednorázovom nákupe, a to v jeho plnej výške. V
prípade, že hodnota nákupu prevýši hodnotu Poukazu, Kupujúci uhradí iba
rozdiel. Platba doplatku podlieha podmienkam pre danú transakciu viď.
Možnosti úhrady. Poukazom je možné zaplatiť ktorýkoľvek produkt či
službu, ktorú e-shop ponúka.
V prípade neprevzatia zásielky
uhradenej Poukazom je zásielka vrátená Predajcovi. Predajca objednávku
Kupujúceho stornuje a čiastka za nákup je vrátená späť. Čiastka vo
výške Poukazu sa v tomto prípade vracia na zákaznícky účet Kupujúceho
formou kreditu. V prípade, že nákup bol uhradený Poukazom aj finančnými
prostriedkami (doplatok), môže Kupujúci rozhodnúť, akou formou chce
doplatok vrátiť (na bankový účet Kupujúceho alebo formou kreditu na
zákaznícky účet).
Osobné vyzdvihnutie
Šošovky skladom si je možné vyzdvihnúť vo výdajných miestach. O tom, že zásielka je pripravená k vyzdvihnutiu Vás budeme informovať SMS správou.Poskytovateľ služby Zásilkovny je spoločnosť Zasilkovna s.r.o, so sídlom Praha - Libeň, Lihovarská 1060/12, PSČ 190 00, IČ 28408306, zapísaná v obchodnom registri, vedenom Mestským súdom v Prahe oddiel C, vložka 139387.
Neskladový tovar expedujeme najčastejšie do 1-2 týždňov, kedy bola objednávka prijatá. V prípade niektorých špeciálnych výrobkov (farebné a tóricke kontaktné šošovky) alebo u málo používaných dioptrických hodnôt môže vo výnimočných prípadoch dôjsť k meškaniu dodania. O tovare na sklade a predpokladanom termíne dodania Vás informujeme po vyplnení parametrov kontaktných šošoviek v objednávkovom formuláre pred potvrdením objednávky.
Problémy s doručením
Nenesieme zodpovednosť za oneskorené doručenie spôsobené dopravnou spoločnosťou alebo situáciami, ktoré nemôžeme ovplyvniť (počasie, sviatky a pod.). Odhadované časy doručenia sú určené na základe informácií od našich prepravcov. Vo výnimočných prípadoch môže byť zásielka doručená mimo predpokladaného časového rozmedzia. Pre hladký priebeh doručenia vyplňte kompletnú adresu (názov ulice, číslo domu, PSČ a mesto) a telefónne číslo, aby vás mohol dopravca v prípade nutnosti kontaktovať. Po odoslaní zásielky budete informovaní o jej trekovacom čísle, aby ste mohli zásielku ľahko sledovať.
V prípade, že zásielku z nejakého dôvodu nemožno doručiť na adresu príjemcu, môže byť uskladnená v miestnom logistickom centre (v budúcnosti dôjde k novému pokusu o doručenie / zásielka môže byť priamo tu vyzdvihnutá príjemcom). Zákazník je zodpovedný za to, že zásielku môže prevziať na ním uvedenej adrese a je povinný komunikovať s dopravnou spoločnosťou v prípade, že bude kontaktovaný z dôvodu spresnenia informácií týkajúcich sa doručenia.
Reklamačné konanie
V prípade, keď je zásielka vyhlásená za stratenú alebo chybne doručenú, pristúpime k reklamácii doručenia u danej dopravnej spoločnosti. Pre začatie reklamačného konania je potreba: a) zákazníkom podpísané čestné vyhlásenie, že zásielku neobdržal, poslané v lehote do 20 dní od vyhlásenia zásielky za stratenú alebo chybne doručenú; b) potvrdenie od dopravcu, že došlo k pochybeniu z jeho strany.
Akonáhle je reklamačné konanie začaté, vyexpedujeme novú zásielku alebo vrátime peniaze za pôvodnú objednávku (podľa preferencie zákazníka). Nie je možné vrátiť peniaze alebo odoslať novú zásielku, ak je pôvodná zásielka v preprave alebo kým nie je dopravcom oficiálne vyhlásená za stratenú. Upozorňujeme, že prepravné spoločnosti majú rôzne pravidlá, ktorými sa riadi reklamácia (napr. môžu si nárokovať až 21 dní na prešetrenie a potvrdenie straty). Pokiaľ máte zásielku poistenú, nový balík Vám odošleme ihneď, bez nutnosti čakania na spracovanie reklamácie.
Reklamácia objednávky uhradenej darčekovým poukazom
V prípade reklamácie objednávky uhradenej Poukazom je čiastka uhradená
Poukazom vrátená formou kreditu na zákaznícky účet Kupujúceho, ktorý
Poukaz uplatnil.
V případě, že nákup byl hrazený Poukazem i
finančními prostředky (doplatek), může Kupující rozhodnout, jakou formou
chce doplatek vrátit (na bankovní účet Kupujícího nebo rovněž formou
kreditu na zákaznický účet).
Reklamácie a záručné podmienky
Stiahnite
si Reklamačný protokol
Záručná lehota, ktorá je u
spotrebného tovaru 24 mesiacov, začína bežať prevzatím tovaru. Ak je na
predávané veci, ich obalu alebo návodu k nej pripojenom označená v súlade
so zvláštnymi právnymi predpismi lehota k použitiu veci (exspirácia),
skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty. Bežne dodávame kontaktné
šošovky s dátumom exspirácie 24 a viac mesiacov. Pokiaľ sa chcete
informovať o expiračných údajoch Vami objednaných šošoviek, radi Vám ich
oznámime na uvedených kontaktoch. Daňový doklad, ktorý dostanete s tovarom,
slúži zároveň ako záručný list.
Adresa pre
zasielanie reklamácií:
Packeta.sk -
Šošovky-kontaktné.sk
ID 9269368
Kopčianska 3338/82A
851 01
Bratislava
Reklamácie odporúčame zasielať doporučene
poštou v pevnej škatuľke, aby neprišlo k poškodeniu behom
prepravy. Ak reklamujete už rozbalenú (použitú) kontaktnú šošovku, je
potrebné zaistiť, aby v priebehu prepravy balíčku k nám nedošlo k jej
vyschnutiu. Odporúčame šošovku vložiť do puzdra, zaliať roztokom a pevne
uzavrieť. K reklamovanému tovaru je treba priložiť tiež list s popisom
chyby a výrobným číslom šošovky.
Kupujúcí si môže poznamenať
číslo šarže reklamovaného produktu a pri novej objednávke potom môže
kupujúcí uviesť do novej objednávky poznámku, že požaduje inú šaržu
než tú, ktorá vykazovala nedostatky.
Vybavenie reklamácie či
vrátenia tovaru môže trvať až 30 dní.
Nesprávny výber
kontaktných šošoviek a ich parametrov nie je dôvodom na reklamáciu.
Zákazník musí mať kontaktné šošovky odborne aplikované a pri riešení
reklamácie šošoviek si predávajúci môže vyžiadať potvrdenie o odbornej
aplikácii kontaktných šošoviek (nie staršie ako 1 rok).
Pri
reklamácii, ktorá sa týka chybných šošoviek majte na pamäti, že budete
požiadaný o poskytnutie platného očného predpisu. Aj keď pri nákupe
šošoviek online nie je nutné predkladať očný predpis, platný ho musíte
mať vždy s tým, že nie je starší ako jeden rok. K výrobku, ktorý sa
posiela na kontrolu kvality, bude potrebné doložiť aj očný predpis, aby
bylo možné overiť, či daná dioptria zakúpených šošoviek skutečne
zodpovedá vášmu aktuálnemu predpisu.
Sťažnosti týkajúce sa
prijatia chybného produktu je možné podať len do 30 dní od dátumu dodania
tohto produktu. Sťažnosti podané neskôr ako 30 dní po prijatí produktu už
nebudú akceptované. Odporúčame preto, aby ste vždy produkt skontrolovali
ihneď po prijatí a v prípade, že je produkt chybný, kontaktujte nás čo
najskôr.
Pri reklamácii farebných kontaktných šošoviek si
predávajúci môže vyžiadať taktiež očný predpis na kontaktné šošovky,
nie starší ako jeden rok, kedže každá kontaktná šošovka musí byť
najprv odborne aplikovaná očným špecialistom.
Reklamácie slnečných okuliarov, dioptrických okuliarov a rámov
Slnečné okuliare, dioptrické okuliare a rámy sa dodávajú v optimálnom stave a pred odoslaním je dôkladne skontrolovaná kvalita všetkých produktov. V zriedkavých prípadoch, kedy by jeden z produktov mal prísť poškodený alebo chybný, kontaktujte náš zákaznícky servis a my daný podnet prešetríme a pomôžeme vám. Nároky na náhradu škody spôsobené nesprávnym použitím, nesprávnou starostlivosťou, bežným opotrebením alebo častým používaním nie sú oprávnené na reklamáciu. Za škody spôsobené samotným zákazníkom nie je možné poskytnúť ďalšie zľavy ani kompenzáciu.
Okuliare nie je možné reklamovať v prípade, že neboli používané podľa návodu na použitie, alebo došlo k ich mechanickému poškodeniu spôsobenom napr. nevhodnou starostlivosťou o okuliare (čistenie inou než špeciálne určenou handričkou na čistenie okuliarov apod.). Ďalej nie je možné reklamovať okuliare zničené v dôsledku vystavenia extrémnym teplotám (napr. sauna, vyhriate auto, apod.), alebo agresívnym látkam (vlasová kozmetika, morská voda, atď.). Záruka sa taktiež nevzťahuje na vady spôsobené bežným opotrebovaním.
Kupujúci taktiež berie na vedomie, že v prípade kúpy samostatného okuliarového rámu Predávajúci nepreberá zodpovednosť za poškodenie rámu, ktoré vzniklo v dôsledku neodborného zábrusu okuliarových skiel treťou stranou.
Alternatívne riešenie sporov
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@sosovky-kontaktne.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS nájdete na www.economy.gov.sk.
Spotrebiteľ
môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho
riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na www.ec.europa.eu.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH.
Odstúpenie od zmluvy
Stiahnite
si formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy
• vrátenie tovaru musí byť kompletné
• tovar nesmie byť nijako porušený či znehodnotený (otvorenie obalu a pod.) Pokiaľ spotrebiteľ poruší originálny obal u dodaného výrobku, u ktorého nemožno predpokladať, že by ho bolo možné následkom toho z hygienických či bezpečnostných dôvodov ešte použiť, nie je možné takýto tovar vrátiť, stáva sa ďalej nepredajným
• priložte prosím nami vystavený predajný doklad, jeho kópiu alebo číslo objednávky
• uveďte svoje číslo bankového účtu
V prípade odstúpenia od zmluvy vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho štrnástich (14) pracovných dní od prevzatia tovaru a kontroly splnenia podmienok pre vrátenie tovaru predávajúcim, a to rovnakou formou, akou ich predávajúci od kupujúceho prijal. Predávajúci je taktiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté kupujúcim už pri vrátení tovaru kupujúcim či iným spôsobom, ak s tým kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým kupujúcemu ďalšie náklady. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
Odporúčame zasielať vrátený tovar v pevnom obale, nie v obálke (ani protinárazovej). V prípade poškodení zásielky v priebehu prepravy nemusí byť balíček prevzatý. V prípade odstúpenia od zmluvy pri dodržaní vyššie uvedeného, klient obdrží celú čiastku vrátane fakturovaného poštovného, okrem nákladov, ktoré má zákazník spojené s podaním balíčku s vráteným tovarom. Čiastka bude vrátená na Vami zadaný účet do 5-14 pracovných dní od dodania vráteného tovaru.
V prípade
odstúpenia od kúpnej zmluvy objednávky uhradenej Poukazom je čiastka
uhradená Poukazom vrátená formou kreditu na zákaznícky účet.
V
prípade, že nákup bol uhradený Poukazom aj finančnými prostriedkami
(doplatok), môže Kupujúci rozhodnúť, akou formou chce doplatok vrátiť (na
bankový účet Kupujúceho alebo formou kreditu na zákaznícky
účet).
Slnečné okuliare a okuliarové rámy
Vážení zákazníci, keď sa rozhodnete vrátiť slnečné okuliare či okuliarové rámy v rámci odstúpenia od zmluvy, prosíme Vás o vrátenie tovaru v kompletnom stave – teda aj vrátenie originálnych obalov. Obaly sú nenahraditeľné a patria do kompletného balenia výrobku. Ďalší predaj takto nekompletného tovaru je pre nás veľmi komplikovaný. Ďakujeme za pochopenie a ochotu.Okuliarové sklá
V prípade objednávky okuliarových skiel, ktoré sú zabrúsené do okuliarových rámov na základe individuálnej požiadavky zákaznika, nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy. Odstúpiť od kúpnej zmluvy je možné len v prípade okuliarových rámov.Predpis od očného špecialistu nesmie byť starší ako 1 rok. Jedine tak môžeme zaručiť, že vám okuliaree budú dokonale korigovať vašu očnú vadu.
Objednávka výmeny okuliarových skiel
V prípade objednávky výmeny okuliarových skiel
do vlastných, prípadne starších okuliarových rámov, Predávajúci
nezodpovedá za bezchybnosť okuliarového rámu zákazníka, a teda nepreberá
zodpovednosť za prípadné poškodenie okuliarového rámu, ku ktorému môže
dôsjť pri výmene skiel. Kupujúci si je vedomý toho, že okuliarový rám
má určitú životonosť, ktorá sa odvíja od kvality použitého materiálu,
životnosti a starostlivosti o okuliarový rám. Prípadné poškodenie
okuliarového rámu zákazníka e-shop kompenzuje výberom rámu na
sosovky-kontaktne.sk až do výšky 100 €.
Kupujúci berie na vedomie,
že v prípade využitia kódu na zaslanie okuliarov zdarma prostredníctvom
Packety sú okuliare poistené na sumu 30 eur.
Ochrana osobných údajov
Vo veci ochrany a spracovania osobných údajov sa
riadime nasledujúcimi podmienkami
ochrany osobných údajov.
Predanie osobných údajov v rámci programu “Overené zákazníkmi”
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame vždy, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o niektorých službách informačnej spoločnosti, ich zasielanie neodmietnete zaškrtnutím voľby “Nesúhlasím so zaslaním dotazníka spokojnosti v rámci programu Heureka overené zákazníkmi.” pred dokončením objednávky. Spracovanie osobných údajov pre účely zaslania dotazníka v rámci programu Overené zákazníkmi prevádzame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Pre zasielanie dotazníkov, vyhodnocovania vašej spätnej väzby a analýz nášho tržného postavenia využívame spracovateľa, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk; tomu pre tieto účely môžeme predávať informácie o zakúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov predané žiadnym tretím stranám pre jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.